- Arkadaşlar Multi medyada ki şarkıyla bölüm daha uyumlu isterseniz bu şarkıyla dinleyebilirsiniz. Balonun yapılacağı mekan :
Bu masaları köşelerde düşünün orta kısım boş olarak hayal edin çünkü dans olacaktır.-
-NEHİR-
İşte o büyük an salona adım attığımız an gözler bize döndü çünkü bu yer altının en çok tanınan kişisi şuan yanımda.
Samet'in kişiliği samimi ve espritüel tabi bu kişiliği kişiden kişiye değişiyor. Balonun sahibi hemen yanımıza geldi.
"Hoş geldiniz efendim şeref verdiniz." Her ne kadar 'Eh sizde olmadığı için biz veriyoruz.' demek istesem de demedim.
"Hoş bulduk biz masamıza geçelim en iyisi değil mi Nehirciğim." Pardon 'Nehir bu adam bize yürüyor ha.' Yok artık. Tek kaşımı kaldırdım ve Samet'e baktım. O da bana gülüyordu.
"Aynen biz masamıza geçelim." Masaya doğru yürüdük balonun sahibi de iyi eğlenceler dedi ve gitti.
"Lütfen başkalarının yanında mesafeni koru ve aitlik eki kullanma!"
"Tamam be sakin ol yani baş başayken kullanabilirim öyle mi?"
"Samet siktir git!"
"Ya yemin ederim senin sohbetine doyum olmuyor." Etrafa bir göz attığım da bir adam bize doğru geliyordu.
"Merhaba Nehir Hanım Çapraz masada ki beyefendi bu içkiyi size gönderdi."
"Teşekkürler." İçkiyi aldım ve Samet'e baktım gözü seğiriyor çenesi kasılıyordu.
"Gerçekten içecek misin?" Diye sordu Caesar tabi kulaklık yoluyla çünkü o bu tür yerlere gelmez bizi gönderir hanımefendi.
"Dikkatleri çekmem gerekti değil mi?" diye sordum Caesar ise "Evet de ne geçiyor o aklından?" dedi. Ayağa kalktım. Beyefendiye doğru yürüdüm. Adam güldü ve "Buraya kadar sizi ne getirdi bayan?" Kahkaha attım ve tüm gözler bana döndü. "Biliyor musun bende kendime kızıyorum senin gibi bir cahilin ayağına geldiğim için." "Benim ne cahilliği mi gördünüz?" dedi ciddiyetle.
"Bayan kelimesinin bir sıfat olduğunu ve kadınlara karşı kullanılmaması gerektiğini bilmediğin için." Dedim ve bana ısmarladığı içkiyi üstüne döktüm. "Teşekkürler" Dedim ve masama geri döndüm.
Samet "Harbi kadınmışsın valla ayakta alkışlamak gerekiyor." dedi. "Haddini ben bildirmessem kimse bildirmez."
O sırada doja cat ve rihanna streets x needed me mix'i çalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON PERDE
AcciónTesadüf her şeyin başlangıcıdır. Aynı görevde yer alan yer altı mafyası ve hem görevin başrolü olan hem de EJDER örgütünün temsilcisi olan kadın eğer yolları kesişmişse bize sadece onların aşkına tanık olmak kalır... Ya da ihanet mi demeliydim?