Kan ter içinde uyandım kabustan. Kesinlikle bana bir şeyler oluyor. Seda hanıma gitmem gerek. Telefonumu aldım ve Sedanın numarasına tıkladım. Yaklaşık 16 saniye sonra açıldı.
- Alo kusura bakmayın Seda Hanım rahatsız ediyorum.
- Ne kusuru Nehir her zaman arayabilirsin ama son seanstan sonra arayacağını hiç düşünmemiştim.
- Ben bazı şeyleri hatırlamak ve çözmek istiyorum 2 gün sonra gelsem olur mu saat dört gibi uygun mu?
- Her zaman uygunum Nehir yeter ki sana yardım etmeme izin ver.
- Sağ olun Seda hanım iyi geceler.
- İyi geceler.
Tuvalete gittim ve elimi yüzümü yıkadım resmen çökmüşüm adam akıllı uyuyamadığım için gözlerimin altı şişmiş ve ten rengim bembeyaz olmuş. Hafiften acıktığımı hissettim ve mutfağa girdim. Kendime patates kızarttım ve ice tea doldurdum. Masama geçtim. Hem yerken hem de bir kaç dosyaya ve yattığım hastane kameralarına bakıyorum. Ne de olsa çok düşmanımız var her hangi biri seruma ilaç katmış olabilir. Genelde bir şey yoktu 7 ay boyunca yattığım için her saniyesine bakmadım.
Aklıma gelen şey ile sırıttım. Hem Sedat'ın adamı ve Sedat ile birazcık oynasam bir şey olmaz 'hem kafam dağılmış olur.' İçime mavi boğazlı kazak ve üstüne gri takımımı giydim.
(Nehir'in kıyafeti.)
Motoruma atladım ve depoma gittim. Kapıda beni Ahmet karşıladı.
"İyi nöbetler Ahmet." Dedim. Ahmet 16 yaşımdan beri benimle eğitimim de de görevlerim de de hep yardımcı olmuştur. Onu sağ kolum gibi görmektense abi olarak görüyorum.
"Sağ ol Nehir adamlar hazır bekletiyoruz." Dedi.
"Tamamdır bir ara şu aletleri yenilet bazıları paslanmış."
"Tamam ben ilgileneceğim Nehir."
"Haydi bakalım iş başına gel benimle."
"Tamamdır." Dedi.
Loş ışıklarla donatılan koridorda yürümeye başladık sağ tarafta işkence odası sol odada ise otel odası gibi bir odam var. Malum kan falan sıçrayınca banyo yapmak zorundayım. Kapıyı açtım ve gülme isteğimi bastırdım.
"Sedat seni hiç bu şekilde bulacağımı düşünmemiştim." Onu kendi kendine konuşurken yakalamıştım.
"Ne o şerefsizin altına yatmaktan ancamı gelebil-" Lafını tamamlamasına izin vermeden yumruğumu elmacık kemiğine savurdum.
"Sakın beni bel altından vurma yoksa bel altı vurabileceğin bir ağzın kalmaz." Dedim.
"Söylesene Nehir neden hatırlamıyorsun?" Dedi sırıtarak.
"Benim hatırlayıp hatırlamamam seni ilgilendirmez Sedat ayağını denk al. Şimdi gelelim zevk işine." Dedim ve aletlerin oraya ilerledim.
"Bana aşık olduğun için sana birazcık daha merhametli davranacağım." Dedim.
"Benimle OYNAMA Nehir. Senin içinde merhamet beslemediğini herkes biliyor."
"Cık cık cık ben merhamet besliyorum ama orospu çocuklarına karşı sadece kin, nefret acımasızlık beslerim." Dedim ve kızgın demiri karın kasına bastırdım. Terliyordu ve sıkıyordu kendini. Demiri çektiğimde konuştu.
"Anlatmadın değil mi onlara?" Dedi.
"Sana işkence ettiğimi anlattın mı onlara?" Dediğinde sinirlenmeye başladım.
"Bana yaptığın işkenceleri sana yapmama mı ister misin Sedat?" Dedim.
"Konuyu değiştiriyorsun." Dedi korktuğu her halinden belliydi. Aletlere ilerledim ve vanilyalı mumu yaktım.
"Nehir böyle bir şey yaparsan pişman ederim seni."
"Ne oldu Sedat korkuttum mu şeni oyyy kıyamammm." Dedim alayla. Mumun erimiş bazını Sedat'ın sırtına döktüm. Geçmişin izlerini Sedat'ın bağırmasıyla kapatıyorum. Onun çığlıkları benim yarama merhemmişçesine iyi geliyordu. Çünkü o bana aynı şeyi yaparken ve ben çığlık atarken o bunu umursamamıştı. Artık sıra bende. Sedat dayanamamış olacak ki bayılmıştı.
"Ahmet doktora söyle şuna baksın ölmeyecek." Dedim ve başını evet anlamında salladı. Odaya gittim ve telefona baktım.
Samet: Güzelim sana bir süprizim var.
Siz: Neymiş o süprizin?
Samet: Adı üstünde süpriz nehirrrrr.
Siz: Nasıl giyineyim o zaman?????
Samet: İstediğini giy tatlım sana her şey yakışıyor <3
Siz: Ya sen nasıl bir balsın yaaa
Samet: Beni tatmak istersin o zaman.
Siz: Sapıklaşmaaa
Samet: Tamam tamam hadi giyin sen ben evine geliyorum.
Siz: Evde değilim.
Samet: Neredesin?
Siz: Depodayım.
Samet: Tamam geliyorum sen giyin yarım saate oradayım.
______________________
Süpriz ne acabağğğğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON PERDE
ActionTesadüf her şeyin başlangıcıdır. Aynı görevde yer alan yer altı mafyası ve hem görevin başrolü olan hem de EJDER örgütünün temsilcisi olan kadın eğer yolları kesişmişse bize sadece onların aşkına tanık olmak kalır... Ya da ihanet mi demeliydim?