6.BÖLÜM "YILLAR SONRA"

343 12 0
                                    


Bana sarılan Hilal ile kendime geldim.

"Nehir lütfen beni dinle ve hemen karar verme. Bak bunu Caesar'a dememiz gerek tek başına halledemezsin." Dedi.

"Asla Hilal tek başıma halledeceğim ve sen de kimseye söylemeyeceksin aksi takdirde neler olacağını biliyorsun."

"Tamam Nehir ama ben yardım etsem." Dedi yalvarır gibi onu bu işe sürükleyemem.

"Hayır" Dedim kesin bir dil ile.

"Ne yapmayı planlıyorsun?" Dedi.

"Orası bende kalsın sen sadece hiç bir şey belli etme." Dedim.

"Ben eğitim alanına ineceğim soyunma odasına gidiyorum sende eğitimini aksatma." Dedim.

"Tamam." Dedi.

Soyunma odasına gittim yarım atlet ve şort giydim. Asansör ile bodrum katına ilerledim. Asıl sorun Samet'in evinde ki depoya götürdüğüm adam. Sedat'ın adamlarından biri acaba Samet'e bir şey demiş midir? Sedat'ın adamları asla konuşmaz aslında neden bilmiyorum ama ölseler bile konuşmazlar ama şuan durum farklı Samet olayları öğrenmiş olabilir.

 Bu tür düşüncelerden sıyrılıp spor salonuna ilerledim. Yaklaşık 3 saattir buradayım. Koşu bandından ineceğim sırada telefonum çaldı ama numara gizli kesinlikle Sedat'tı bu. Aramayı cevapladım.

"Görüşmeyeli nasılsın Nehir."

"Seninle görüşmediğim için iyiydim." Dedim.

"O zaman bundan sonra kötü olacaksın." 

"Seninle görüşeceğimi kim söyledi?"

"Ben söyledim Nehir. Sana atacağım konuma gel yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim güzelim." 'Bence bu adam şizofren' Aynen bu adam şizofren.

"Geleceğim Sedat ama ben gelirken ölümünü de getireceğim." Dedim sinirle.

"Senden gelecek her şeye razıyım Nehir bu ölüm olsa bile." Dedi 'Hah götüm.'

"Aynen ben seni öldürürken de böyle söyleyebilecek misin acaba? Bekle Sedat zaten anca beklersin." Dedim ve telefonu suratına kapattım. Odama ilerledim ve duş aldım. EJDER örgütüne üye olan herkesin burada bir odası vardır. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Nehir'in giydiği kıyafet)

Hemen üstüme bir şeyler giydim ve düz keskin bir eyeliner çektim. Telefonuma gelen konuma tıkladım ve yola çıktım ama tedbirli bir şekildeydi. Yanıma elektroşok çakı gibi şeyler aldım ve göğsüme yerleştirmiştim konum bir tane kafeyi gösteriyordu. Motordan indim ve kafeye girdim. Girdiğim an Sedat'ı gördüm gözleri parıldıyor ve yutkunuyordu. Tabi olmazsa olmaz korumaları da başındaydı. Beni görünce ayağa kalktı.

SON PERDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin