1.3
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın<3
instagram: orendasuu
28822🤍
***
Ne dediğinin farkında mıydı gerçekten? Ne demek dinledimdi? Kimden dinlemişti? Neden dinlemişti? Onca zaman sonra neden?
Ne yapacağımı bilemeyerek kalktığım banka geri otururken bakışlarımda donukluk vardı. Öylece denize bakıyordum. Barlas'ın yanıma oturduğunu fark ettim, bakışlarımı denizden çekmedim. Kaşlarım çatılı bir şekilde izliyordum denizi.
Bir süre sonra bir el hafifçe bacağımın üzerinde yerini aldığında titrek bir nefes alsam da hızla kalktım ayağa. "Ege dinle-"
"Neyini dinleyeyim Barlas?! Geçmiş karşıma aylar sonra dinlediğini söylüyorsun! Daha sonra da geçmiş karşıma "Dinle." diyorsun! Dinleymiş! Sen beni dinlememiştin, ben seni nasıl dinleyeyim! Bunu istemen bile saçmalık! Dalga mı geçiyorsun benimle?!" Sesim haddinden fazla yükselmiş olacak ki boğazım acımıştı cümlelerim bitince. Ya da ağlamamak için kendimi tuttuğumdandı bu yaşadığım şey.
Bana karşı bir adım atınca orantılı olarak bir adım geri gittim. Ellerini kaldırdığında "Tamam gelmeyeceğim. Ama gitme Ege." demişti. Gözlerim yüzünde oyalandı. Gitme demişti. Güldüm ironikliğine. Ben de ona gitme, dinle demiştim ama gitmiş ve dinlememişti beni. Şimdi ben de onu dinlemeyecektim ve gidecektim. Gidecektim Antalya'ya.
Kaşları çatıldı Barlas'ın neye gülmek istediğimi anlamak istercesine. Başımı iki yana salladım. "Sekiz ay sonra benzer cümleler, farklı kişiler." dedim. "Yer değiştirdik ve olacak olan yine aynı. Ben seni dinlemeyeceğim ve gideceğim."
"Ege-" Kulaklarımı kapattım. Dinlemek istemiyordum. Nesini anlamıyordu?
Kulaklarını kapattın...
"Dinlemek istemiyorum!" dediğimde ellerim hala kulaklarımdaydı. Barlas'ın elleri ellerime gitti. Kulaklarımdan çekti ellerimi, elleriyle. Temasını istemediğim için ellerimi kurtardım hızla ellerinden. Sonra da ittim.
Ellerini çektim kulaklarından, ittin.
Arkamı döndüğümde birkaç adım atmıştım ki peşimden geldi, önüme geçti. Gözlerinin içine baktım. Gözlerinin içine baka baka yanından geçip gittim. Bu yaşadığımız da bir terk ediş sayılır mıydı?
Karşına geçtim, yanımdan geçtin.
"Ege!" diye adımı seslendiğinde adımın onun dudaklarının arasından çıktığında güzelleştiğini fark ettim tekrar. Adım onun dudaklarının arasından çıktığında hiç susmasın istiyordum ama şu anda da dinlemek istemiyordum. İroniklik yaşıyordum bugün.
Soğuk olan hava soğuk olmasının hakkını vermeye çalışarak gök gürültüsünü de yanında getirdiğinde kalbim kasıldı. O günün aynısı yaşıyorduk. Barlas'ın yerine ben geçmiştim. Kulaklarımı kapatmıştım. Ellerimi kulaklarımdan çekmişti, itmiştim. Arkamı döndüğümde peşimden gelmiş karşıma geçmişti. Yanından geçip gitmiştim. Gök gürlüyordu ve...
Burnuma birkaç damla yağmur damlası düştü.
...ve yağmur yağıyordu.
Adımı da seslenmişti ama ben onun gibi adımlarımı hızlandıramamıştım. O da beni, benim onu sekiz ay önceki gidişini izlediğim gibi izliyordu ama ben hızlanamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMEN | Yarı Texting
JugendliteraturBarlas: Aldatan birinin bu tarz cümleler kurması ironik değil mi sence de? Barlas: Aldatan birinin eski sevgilisine şarkılar yazıp söylemesi yetmiyormuş gibi, Barlas: Bir de eski sevgilinin başka bir kadını aldattığını şarkı sözlerinde kullanman... ...