1.9

918 44 19
                                    

1.9

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın<3

— Okul açıldığı için ve sınav senem olması dolayısıyla her gün bölüm atıp yazamıyorum^^

instagram: orendasuu

🤍13922🖤

***

Kıpırdandım olduğum yerde. Etrafımda hissettiğim kollar kaşlarımı çatmama sebep olmuştu ama hemen hatırladığım şeyle gözlerimi açmaya gerek duymamıştım. Kolları arasında dönerek yüzlerimizi karşı karşıya getirdim. Az önce enseme vuran nefesi şimdi bütün yüzümü kaplıyordu. Derin bir nefes aldım. Verdiği nefesi solumuştum böylece. Biraz daha kıpırdandım yerimde. Şimdi yüzlerimiz dip dibeydi. Burunlarımızın ucu birbirine değiyordu, hissediyordum. Yavaşça açtım gözlerimi. Gördüğüm ilk şey simsiyah kirpikleri olurken elimi kaldırdım titrekçe. Yüzüne dokunmak istedim onun. Elimi yüzüne dokundurduğum an kemikli çenesini ve elmacık kemiklerini hissedecektim. Sonra yüzünü okşayacaktım yavaşça. Elim yüzünü talan ederken yavaşça aşağı kayıp ademelmasında duracaktı. Yaklaşacaktım boynuna, öpecektim ademelmasından. Sonra yüzüne çıkacaktım yavaş yavaş. Yüzünün her bir yerini öpecektim. En son gözlerinde duracaktım. Gözlerini öpmeyecektim, öpmezdim. Gözlerden öpmek ayrılık demekti çünkü.

Ayrılmadan önce şehir dışındaydı Barlas. Gideceğini öğrenmeden önce gözlerinden öpmüştüm onu. Anlamını bilmiyordum o zamanlar yaptığım şeyin. Sonra söylemişti Barlas. Gideceğini söylemişti. Ne olduğunu söylememişti ama önemliydi, gitmeliydi. Yolcu etmiştim onu. Döndüğünde ise görüşememiştik. Karşılayamamıştım onu. O onu aldattığımı sanmış ve terk etmişti beni.

Gözlerden öpmek ayrılık getirirmiş gerçekten de sevgilim.

Kaldırdığım elimi indirdim yavaşça. Dokunmazdım, dokunamazdım ona. Sevgilim değildi ki, dokunmam uygun değildi. Dokunursam canım yanardı, canı yanardı.

Hem nasıl dokunuyordu bana? Dün düşünememiştim ama şimdi kontrolüm az çok yerine gelmişti. Beraber uyumuştuk. Nasıl uyumuştu benimle? Babam taciz etmişti beni. Ben utanırken o iğrenmiyor muydu benden? Bana dokunmak iğrenç gelmiyor muydu ona?

Suçum yoktu, biliyordum. Ama utanıyordum. Saklamıştım bunları ondan, onlardan. Kızacaklar mıydı bana? Kızmasınlardı lütfen. Nasıl söyleyecektim ki? Babam beni taciz ediyor mu diyecektim? Nasıl derdim? Karşılarına bile geçemezdim bunu söylemek için.

Dudaklarımı birbirine bastırdım. Biraz geri çekildim ve yüzünü inceledim Barlas'ın. Biçimli dudakları, hafif çıkık elmacık kemikleri, çok fazla değildi ama kemikli bir çenesi, simsiyah kirkipleri... Her bir zerresini inceledim tek tek, uzun bir süre. Sekiz ay olmuştu bu yüze bu kadar uzun bakmayalı. Her gün yüz yüze gelsekte bakamamıştım doya doya yüzüne. Gözlerim dağılmış siyah saçlarına takıldı. İç çektim sesli bir şekilde. Bu sefer durduramadım kendimi. Kaldırdığım elimi saçlarının arasına daldırdım. Hafifçe yukarı çektim bedenimi. Barlas'ın başı çenemin altında kalmıştı böylece. Hatta başını göğsüme koymuş biri görünüyordu. Burukça gülümsedim. Çok özlemiştim.

Saçlarına yaklaşmak için eğildim hafifçe. Burnum saçlarına değdiğinde derin bir nefes aldım. Kokusu ciğerlerime dolarken bu kokusunu hiç kaybolmayacak şekilde bir yere hapsetmek istediğimi fark ettim. Başı kollarımın arasında göğsüme yaslıyken parmaklarım saçlarında dolaşıyordu. Son kez derin bir nefes çektim içime.

KARMEN | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin