0.2
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın <3
***
Karmen: Hiçbir zaman bağlamam.
Attığı mesajla adımlarım anında durmuştu önce. Daha sonra şaşkınlığımı üzerimden atamadan onunla az da olsa konuşabilmek için hızla karşı bir mesaj yazdığımda az çok ne diyeceğini tahmin ediyor gibiydim. Korkuluğa tutunup apartmanın içerisindeki merdivenlere oturdum ve terleyen avuçlarımı sildim. Neden yazmıştı? İzleyeceğini sanmıyordum beni. Ama izlemişti. Ama neden?
Barlas: Hala öğrenememen garip.
Karmen: Senden sonra öğrenmeyi bıraktım.
Mesajı gönderdiğim an ''Aptal mısın kızım ya!?'' deyip saçlarımı çekiştirdim. Aklıma gelen şeyle hemen telefona geri döndüm. Hala çevrimiçiydi ama yazmıyordu. Şaşırmış olmalıydı cümleme. Toparlamak için başka bir mesaj daha yazdım.
Karmen: Senin zorunla öğrenmeye çalışıyordum. İstekli değildim.
Barlas: Benim zorumla da olsa öğrenmeye çalışıyordun.
Karmen: -dum. Önemi kalmadı.
Karmen: Aylar sonra ne için yazdın? Bağcıklarım için değil herhalde.
Beni bugün dışında izlediyse bağcıklarımı yeni görüyor olamazdı. Kameralara karşı konuştuğum için mi yazmıştı? Ya da bugün mü izlemişti beni ilk defa?
Barlas: Bugün benim hakkımda bir şeyler söyledin kameralara.
Karmen: Onları senin için dediğimi de nereden çıkardın?
Karmen: Bir açıklamam olduğuna emin mi oldun?
Barlas: Hayır. Beni dinlemiyorsun, açıklamam var tarzı cümleleri çok duydum senden.
Barlas: Bana olduğunu anlamam zor olmadı.
Karmen: Eee yani?
Karmen: Tam olarak ne demek istiyorsun?
Barlas: Şarkıların diyorum, güzeller.
Barlas: Ama benim üzerimden şarkı yazıp üzerine de para kazanma Ege.
Barlas: Babana benim üzerimden para kazandırma.
Barlas: Hatta en çok sen Ege. En çok sen üzerimden para kazanma.
Barlas: Beni aldatıp üzerine bana şarkılar yazma.
Karmen: Şarkılar dediğine göre sanırsam olan yedi şarkıyı da dinlemişsin.
Barlas: Benim hakkımda olduklarını duyunca ne demişsin diye dinledim.
Barlas: Yoksa seni takip etmiyorum.
Karmen: Evet, beni takip etmiyorsun.
Karmen: Ama bağcıklarımdan haberin var.
Barlas: Eski alışkanlıklar diyelim.
Mesajına karşı yutkunduğumda ne cevap vereceğimi bilemedim. Yukarıdaki dairelerden birinin kapısı açıldığında anında ayağa kalktım. Merdivenlerden çıkmaya başladığımda babamın sesi apartmanda yankılanıyordu. ''Beş dakika oldu. Ne yapıyorsun aşağıda tek başına!?'' diye bağırdığında asansörün düğmesine bastım. ''Geliyorum baba.'' Elimdeki telefon titreyince Barlas'ı tamamen unuttuğum aklıma geldi. Gözlerimi yumup sinirle kendime küfrettiğimde telefonun kilidini açıp attığı mesaja baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMEN | Yarı Texting
Fiksi RemajaBarlas: Aldatan birinin bu tarz cümleler kurması ironik değil mi sence de? Barlas: Aldatan birinin eski sevgilisine şarkılar yazıp söylemesi yetmiyormuş gibi, Barlas: Bir de eski sevgilinin başka bir kadını aldattığını şarkı sözlerinde kullanman... ...