Після вчорашнього Шуан був схожий на протухлу кільку, що залежалася. Або на непросихаючий поролоновий ліфчик, кинутий на балконі в сезон дощів.
Його телефон, що валявся на підлозі, завібрував, і на екрані з'явилося сповіщення.
«Брате, візьми перерву і приїжджай додому. Якби таке трапилося з кимось із моїх друзів, вони точно приїхали б, аби провітрити голову».
Шуан трохи перебрав напередодні й зараз міцно спав, тому не побачив повідомлення. Коли він прокинувся, був вже обід. Піднявши з підлоги телефон, він побачив цілу купу повідомлень. Останнє було від однокурсника — Сун Синя:
«Тін Шуане, ти помер чи що? Перший день навчання, понеділок, перший урок робототехніки. А ти прогуляв?! Швидше пиши професору на пошту! Може, обійдеться».
Шуан обхопив руками хвору голову і зателефонував Синю:
— Алло... — здавалося, що в його горлі палахкотить вогонь. — У мене зранку були особисті справи.
— Швидше телефонуй лікарю і візьми довідку для професора!
— Гаразд. На лекції було щось важливе? Кинь, звідки качати навчальні матеріали, будь ласка.
— Немає ніяких навчальних матеріалів! — розійшовся Синь, пояснюючи ситуацію. — Цей професор — справжній псих! По-перше, він не дає посібників, тому треба відвідувати заняття, щоб зрозуміти предмет. По-друге, він хоче стовідсоткової відвідуваності, але це не дає жодних переваг, тільки допуск до іспиту. Оцінку за курс він виставлятиме за іспитом. Більш того, іспит усний! Він опитуватиме всіх по одному. Я, звісно, надішлю тобі фото свого конспекту, але я не все встиг записати.
Шуан потер скроні, що пульсували болем.
— Знову ці кляті німці...
Синь замовк на кілька секунд.
— Професор Бай — китаєць. Я його, звісно, не питав, але судячи з зовнішності та імені, він китаєць.
— Гаразд, — пробурмотів Шуан.
Зараз він був не в тому стані, щоб перейматися національністю професора. Закінчивши розмову, він зателефонував сімейному лікареві, щоб оформити довідку, і вирушив у душ, щоб змити з себе запах пива. Після цього заварив собі каву, аби остаточно протверезіти.
Кавоварці знадобилося двадцять хвилин, щоб увімкнутися і нагрітися. Цього часу вистачило, аби винирнули спогади про того, хто купив цю саму кавоварку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відстань між нами
Romantik«На відстані» - застосунок для знайомст, який, подібно до багатьох інших, відображає відстань між користувачами. Тін Шуан вибрав того, хто знаходиться від нього за двісті вісімдесят сім кілометрів, вважаючи, що так безпечніше. Адже коли між вами май...