Велосипед собі котився пустельним лугом, під зоряним небом, і незабаром в'їхав на старовинну територію міського центру.
Як і сотні років тому вимощена камінням дорога по ширині могла вмістити лише одну машину, і велосипед легко міг проїхати нею. По обидва боки від них, наскільки могло бачити їхнє око, темно-зелені плющі обвивали невеликі мальовничі будиночки. Усі магазини вже були зачинені, і лише їхні освітлені вітрини сяяли у темряві. У таку годину в основному були відкриті лише бари. Тьмяне світло, що ллилося з їхніх вікон, огортало все, немов туманним серпанком, викликаючи почуття сп'яніння.
Вдалині, над багатоярусними дахами виднілася висока церковна вежа з дзвоном, а над нею сяяв величезний круглий місяць. Ця церква була побудована ще у вісімнадцятому столітті, і місяць, що висів над нею, теж прийшов з вісімнадцятого століття.
Тін Шуан, сидячи позаду, широко розкинув руки назустріч вітру.
- До чого ж чудово ось так вийти з дому і розважитись!
Бай Чан І усміхнувся і запитав:
- Куди ми їдемо?
Тін Шуан подивився на вогні та вивіски барів по обидва боки від дороги:
- Давай шукати місце, де можна відпочити. Сказавши це, він відразу прикинувся уважним і ввічливим. - Ем... Бай Лаобане, люди похилого віку, мабуть, не вміють відпочивати? Гаразд, не примушуй себе... Зрештою, у стареньких слабкі кістки. Давай тоді знайдемо десь тихе містечко і вип'ємо по чашці чаю з хризантемою та ягодою годжі? А потім ми можемо повернутися і гарненько попарити ноги, та...
Його голос був сповнений поваги до старших.
Він просто напрошувався на прочухана!
Бай Чан І завжди вважали молодим і красивим у його оточенні, а тепер, зі слів Тін Шуана виходило, що він немічний дідок, якому потрібна допомога навіть при переході через дорогу.
"Маленький засранець"! - лаявся просебе Бай Чан І.
Піддражнюючи Бай Чан І, Тін Шуан був готовий до того, що його вдарять (або поцілують), але він не очікував, що Бай Чан І взагалі нічого не відповість. Він просто мовчки припаркувався біля одного жвавого бару. Вони зайшли усередину, щоб замовити собі випивку.
Тін Шуан замовив склянку джину з тоніком. Через різницю в національностях бармен ніяк не міг визначити його вік, Тін Шуан здавався йому надто юним, він більше був схожий на старшокласника, тому бармен попросив його пред'явити посвідчення особи.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відстань між нами
Romance«На відстані» - застосунок для знайомст, який, подібно до багатьох інших, відображає відстань між користувачами. Тін Шуан вибрав того, хто знаходиться від нього за двісті вісімдесят сім кілометрів, вважаючи, що так безпечніше. Адже коли між вами май...