Розділ 22 - Ідея

71 15 1
                                    

Коли вони розірвали поцілунок, Шуан відсмикнув руку. Якщо ж соромно триматись за руки! Ось секс — інша справа, все одно що повечеряти. Це — потреба організму, і вони — дві дорослі людини, тож немає нічого страшного в спільному задоволенні цієї потреби. А ось триматися за руки — це вже інтимне, і бентежило ані менше, ніж задушевні розмови про життя. По юності люди соромляться оголити тіло, а з віком починають соромитися розкривати душу.

Вони вже кілька разів переживали тілесну близькість, але Шуану здавалося, що ще не настав час переходити до нового етапу в цих стосунках і розкривати своє серце. Воно й не дивно, що Чан'ї просив не поспішати. Зрештою, варто слухатися старших. Ага, саме так.

Коли Шуан забрав руку, чоловік не став її утримувати. Вони просто пішли на заправку за півкрок одне від одного.

Через деякий час Шуан спитав:

— То на чому я зупинився?

— На тому, що моя вчительська етика викликає занепокоєння.

— Кхе-кхе... і як це я так... А, ти ж спитав, чому я вивчаю цю дисципліну. Взагалі, це заради моєї родини. У мене є зведений брат по батькові, але жоден з нас не хоче брати на себе управління сімейним бізнесом. Але мій брат... він взагалі... ну, словом, учень з нього ще гірший, ніж з мене. Все одно, коли настав час обирати курс, я не знав, чим хотів би займатися. Зрештою я вирішив, що все одно у світі мало людей, які мають змогу займатися тим, чим хочеться. Ось і я й вирішив робити те, що від мене потрібно... Якось так. Просто побув реалістом.

— А зараз ти зрозумів, чим тобі хочеться займатися?

Шуан легковажно кинув:

— Гм... ну, мені просто подобаєш... подобається відвідувати твої лекції...

Мені подобаєшся ти.

— Хіба ти не казав, що тобі страшно відвідувати мої лекції?

— А, ну... е-ем... це мені теж подобається.

Якщо я зможу частіше тебе бачити, то нехай буде страшно.

— Ти не можеш все життя боятися, треба якось з цим боротися.

Трохи помовчавши, Шуан обережно сказав:

— А чому б нам... не укласти угоду? Під час твоїх занять... ти мене не питатимеш, тоді я не боятимусь... Що скажеш?

— Або я викликатиму тебе на кожному уроці, доки ти не звикнеш.

Шуан розгублено глянув на чоловіка.

Відстань між намиWhere stories live. Discover now