Розділ 27 -Покататись разом

72 15 0
                                    

— Я... — Шуан зашарівся, опустив очі та втупився собі під ноги.

Кохати тебе... Кохати? Кохати! Він сказав, що я йому подобаюсь!

Думки вирували в його голові, мов ті феєрверки.

— Ти... Всі чоловіки середнього віку так висловлюються? Ти зізнаєшся у своїх почуттях чи перевіряєш мене? Настільки подобається влаштовувати людям іспити?

В погляді Чан'ї промайнув смішок.

— Що, не знаєш відповіді на це питання?

Шуанові очі зблиснули. На його розпашілому обличчі засяяла радість, коли він усвідомив, що його симпатія взаємна.

— А що такого складного у цьому питанні? Звісно ж я оберу перший варіант.

І неважливо яким би був другий варіант, він знав, що не помилиться, обравши перший.

Чан'ї з усмішкою глянув на нього.

— Що, більше не звинувачуватимеш мене?

Звинувачуватимеш...

Шуан вирішив, що варто бути справедливим. Хіба тоді в кафе він не готовий був віддати чоловікові всі десерти та напоїти найкращою кавою?

Зрештою він мав визнати, що справа була зовсім не в горезвісній справедливості, просто він боявся, що їхні стосунки зведуться до звичайної угоди між викладачем та студентом.

А оскільки Чан'ї він також подобається... то до біса справедливість!

— Тоді просто знай міру... і все буде гаразд, — Шуан притягнув його до себе, щоб поцілувати, і наступної ж миті їхні губи зіткнулися.

— І яка ж міра? — спитав Чан'ї низьким голосом.

— М-м... — Шуан задихався від грубого поцілунку. — Сам виріши... Навіть якщо почуття затоплять тебе по саму маківку, вони ж не зможуть затопити весь світ, правда?

— Мг, зрозумів, — в його голосі чулася усмішка.

Вони трималися за руки і цілувалися, але навіть розірвавши поцілунок не відпустили рук.

— Нумо розважимося? — нерозважливо запропонував Шуан.

— Ми ж на вулиці, — жартівливо зауважив чоловік.

— Так ні ж! Ходи сюди! — хлопець потягнув Чан'ї назад до велосипедної стійки у дворі і, діставши ключі, розімкнув замок. — Ми можемо проїхатися велосипедом до центру, щоб розвіятися. Я ще ніколи не їздив туди в таку пізню годину!

Відстань між намиWhere stories live. Discover now