розділ 3 - 4.8км?

98 15 5
                                    

Коли ти багато років проводиш в стосунках з однією людиною, навички знайомства помітно погіршуються. Наприклад, зараз Шуан гадки не мав, що ж написати панові Циклу.

Венцзя підбурював:

— Нумо, швидше пиши йому!

Шуан довго думав, аж поки нарешті не відправив звичайне: «Привіт».

— ...Брате, ну що це таке! — Венцзя вихопив у нього телефон і перейшов у профіль Циклу. — Ти хоч пошукай в його анкеті, що у вас спільного!.. Га? Чому у нього нічого не написано про себе?..

— Може, він не часто сидить в інтернеті? — припустив Шуан.

Венцзя повернувся в чат і з подивом втупився у відповідь, яка складалася з того ж сухого і безликого «Привіт».

— Ну точно ідеально підходити одне одному... — Венцзя жбурнув телефон братові й тихо вийшов. — Спілкуйтеся далі.

Шуан не знав, про що говорити. Він почав щось друкувати, потім видалив, знову набрав текст і ще раз видалив. Минуло десять хвилин, а він так нічого і не надіслав. Погляд впав на годинник, тож, згадавши, що зранку у нього заняття, хлопець написав: «Вибач, я — спати. У мене завтра заняття».

За кілька хвилин прийшла відповідь: «Угу».

Поки Шуан готувався до сну, для Венцзя нічне життя тільки починалося. Він витяг з братової шафи рожеву сорочку, футболку та шорти вище колін. Потім попросив ключа від велосипеда та вирушив у центр міста, щоб пошукати нічний клуб і відірватися як слід.

Щойно Венцзя пішов, домофон знову задзвонив. Подумавши, що брат повернувся за чимось, Шуан без зайвих думок відчинив. Прямуючи до спальні, він крикнув:

— У тебе що, ключів немає? Вони біля дверей. Візьми, коли йтимеш. Немає чого мене будити, коли повертатимешся. І тільки спробуй не зачинити двері, чуєш?

— Тін Шуане... — пролунав знайомий голос за дверима.

Шуан застиг і озирнувся лише щоб побачити Чженсюаня у дверях.

Приклавши руку до чола, Шуан запитав:

— А ти що тут забув?

— Як справи?

— Чудово.

— Ти як слід харчуєшся?

— Угу.

— Знову курив?

— Угу.

Відстань між намиWhere stories live. Discover now