Розділ 29 - 480 км

67 16 0
                                    

На заняттях у середу професор Бай оголосив про те, що його лекції наступного понеділка скасовуються. Прийшовши після університету додому, Тін Шуан, як і слід було очікувати, побачив у пошті сповіщення про скасування занять, надіслане помічником професора. Але причина скасування занять не була вказана, і Бай Чан І теж ні слова не сказав про це.

З чого раптом така таємничість, невже він...

Тін Шуан взяв телефон і написав повідомлення Бай Чан І: «Ваша Величність не бажає вставати рано-вранці в понеділок?» Надіславши повідомлення, він раптом побачив, що відстань між ними збільшилася до 480 кілометрів.

480 кілометрів?

Невже після трьох спекотних днів вони повернулися до того, з чого почали? Він що, втік? Тін Шуан не міг зрозуміти, що відбувається, і відправив повідомлення: "Бай Лаобан, де ти?"

Відповідь надійшла лише о дев'ятій годині вечора: «У Ганновері».

Тін Шуан хотів написати ще одне повідомлення, але в цей момент Бай Чан І почав відеодзвінок:

– Тут відбувається виставка робототехніки.

Тін Шуан подивився на оточення Бай Чан І, та зрозумів, що той знаходиться в номері готелю.

- То ти ходив на цю виставку сьогодні вдень?

- Ні, виставка розпочнеться з понеділка, - сказав Бай Чан І. - Я приїхав до Ганновера о п'ятій годині вечора, і ми зустрілися за вечерею з двома представниками компанії з Китаю, яка співпрацює з виставкою.

- Оу... то наші заняття у понеділок скасували через цю виставку?

- Угу, я маю провести прямий репортаж із виставкового залу у понеділок. Я повернуся у вівторок увечері.

- Тоді чому ти так рано поїхав? - Запитав Тін Шуан. - Сьогодні ж лише середа.

– Це спільна виставка трьох сторін. Наш факультет співпрацює ще із двома компаніями, ми разом працюємо над деякими проєктами. У четвер та п'ятницю у нас пройдуть зустрічі у готелі. Вони встановлюватимуть свої кіоски на вихідних, а я наглядатиму за процесом.

У голові Тін Шуана почав дозрівати план. У четвер та п'ятницю у нього будуть заняття, а у суботу він працює у кафе. У неділю він вільний, а заняття у понеділок скасували. Якщо він у суботу після роботи приїде до Ганновера і повернеться назад у понеділок уночі, він зможе провести разом із Бай Чан І два дні та дві ночі. Можна сказати, що він влаштує собі невеликі вакації.

Відстань між намиWhere stories live. Discover now