розділ 13 - 7 метрів

83 16 4
                                    

«Я як раз перевірив домашнє на твоєму столі». Чан'ї казав про це, як про щось буденне, ніби він просто допоміг винести сміття. Шуану ж захотілося зателефонувати до поліції. Але що він їм скаже? З усією відповідальністю та жагою до справедливості розповість, як професор-збоченець з поганими намірами переслідував його до самого будинку. Тоді, палаючи праведним гнівом, повідає, як той під липовим приводом проник у його будинок. Вимагатиме за це суворе покарання. І, під кінець, коли його запал висохне, скаже, що той... перевірив його домашню роботу?

Ні, за це йому нічого не пред'являть.

— Чому ти це зробив без моєї згод... — Шуан хотів насварити чоловіка, але, поглянувши тому в обличчя, раптом відчув слабкість. Його накрила паніка і підкосилися ноги. — Я робив домашнє завдання, але я його ще не перевіряв... у мене ж є час до понеділка... ти не міг почекати, доки я його здам?.. І взагалі, хіба домашні роботи перевіряє не помічник викладача?..

— Я не витримав і виправив його. Домашня ніяк не позначиться на загальній оцінці, чому ти так нервуєш?

«Не витримав»? Наскільки ж неправильними були відповіді?!!

Шуан винувато пробубонів:

— Дехто не допустив мене до підсумкового іспиту, навіщо мені взагалі думати про загальну оцінку? Все одно мені не здати предмет, як би добре я не робив домашню.

— Тоді чому ти нервуєш?

— Я... — він зам'явся, глянувши на Чан'ї. — Я просто злякався... злякався, що, побачивши мою роботу, ти подумаєш, що я тупий, не здатний до навчання і зовсім безнадійний... — його голос звучав дедалі тихіше й тихіше. — Мені хотілося справити на тебе гарне враження.

Чан'ї уважно вислухав його і тоді запитав:

— Тоді, як гадаєш, яке у мене було враження про тебе до того, як я побачив твою домашню роботу?

У Шуановій голові закружляли думки. Не прийшов на перше заняття, за очі називав тупим віслюком, надіслав липову довідку... не зміг відповісти на запитання, включив Вей Фен Тан Тан у чужій машині, підглядав за прутнем інших людей у ​​туалеті, а потім ще бурчав через це... закотив істерику... Відзначився, так відзначився!

— Ходімо всередину, розглянемо питання, в яких ти помилився.

Шуан остаточно знітився. Він вже науявляв собі купу виправлень червоною пастою, але, підійшовши до столу, виявив, що все зовсім не так. Чан'ї лише виписав помилки на окремому аркуші та виправив їх.

Відстань між намиWhere stories live. Discover now