розділ 18 - Ану повернись!

79 17 12
                                    

Коли Чан'ї вийшов до нього, Шуан раптом занервував.

— Куди... куди ми зараз підемо? — пролепетав він.

— Хіба ти не пропонував мені приватні послуги?

Поглянувши на небо, хлопець спитав:

— А ще не рано?..

— Не рано. Сідай у машину, — відповів чоловік.

Не рано? Тільки четверта година вечора, і це — не рано?! Е-е, і як багато, на його думку, покривали ці «приватні послуги»?

Сідаючи в машину, Шуан пригорнув до себе букет квітів, морально вже готовий повернутися в кафе.

«У тебе немає жодних недоліків», — нагадав він собі. — «Тобі лише 24 роки, ти молодий та сильний. А він набагато старший і старий, як Ліан По».

— Ем... — зам'явся хлопець. — Ми... зараз їдемо до тебе?

— Спочатку до супермаркету, — сказав Чан'ї. Глянувши на Шуана, він додав: — Застібни пасок.

Той швидко виконав вказівку.

— А навіщо нам до супермаркету?

— Хіба ти не хотів спробувати свинячі реберця в кисло-солодкому соусі? По них і їдемо.

Вони ще не були у стосунках, і Чан'ї спочатку не мав наміру готувати для нього чи приводити до себе додому, але також знав, що Шуану доводиться підробляти, аби зводити кінці з кінцями. Якщо він щоразу закочуватиме істерики, наполягаючи на платі навпіл, після кількох вечер він лишиться без копійки грошей. Тому Чан'ї і вирішив цього разу приготувати все самостійно.

— Будеш готувати? — Шуан всміхнувся думці, що чекає цього з нетерпінням. — Нумо я допоможу? Я вмію готувати дуже смачну смажену рибу з грибами.

Вже в супермаркеті Чан'ї зрозумів, що Шуан мав на увазі під «смаженою рибою з грибами»: розфасовану рибу з приправами та грибами. Достатньо запхати її прямо в коробці в духовку, і за сорок хвилин все готово. Така риба, звісно ж, буде смачною, навіть якщо нічого не додавати. І Шуан мав нахабство кинути в кошик одразу дві упаковки.

Проходячи повз морозильні камери, хлопець раптом помітив морозиво та несвідомо зупинився, щоб узяти його, як раптом усвідомив, що робить. Шуану стало ніяково, і він зібрався покласти його назад, згадавши дещо з минулого. В кожній коробці було по шість порцій, і він дуже його любив, але завжди відчував, ніби його їдять тільки діти, тому просив Лян Чженсюаня поїсти з ним. Щоразу, купуючи таку коробку, він з'їдав чотири порції, а дві змушував їсти Чженсюаня.

Відстань між намиWhere stories live. Discover now