Коли Шуан умився та пішов до кухні, Чан'ї вже вдягнувся й читав газету. На столі стояли круасани, смажені яйця, свіжий апельсиновий джем, шоколадна паста, масло та кухлик з гарячою кавою.
Шуан помітив, що їжі на столі ще ніхто не торкався. Чан'ї чекав на нього. Він був схожий на батька, який збирає дитину до школи.
Хлопець глянув на себе. Він так і не зміг знайти свої труси, тому все ще був в піжамі Чан'ї на голе тіло. Але не може ж він в такому вигляді піти на заняття.
— А де... де мій одяг? Джинси та сорочка? — спитав Шуан.
Чан'ї перевів погляд з газети на нього.
— А де ти їх лишав?
Де він їх лишав? Шуан задумався. Після того як Чан'ї вчора на нього накинувся, сорочка, здається, залишилася валятися на балконі другого поверху. А де ж тоді джинси?.. Коли він в суботу йшов з роботи, вони були на ньому, в супермаркеті — також. Він все був у тих же джинсах й коли вони приїхали до Чан'ї, а коли той вирушив на кухню готувати, Шуан стиснув його дупцю, після чого чоловік завалив його на стійку...
Трясця!
Отже, його засрані джинси разом з трусами так і валяються непрані на підлозі ванної?!
— Чому ти раніше мені не нагадав! — сумно гукнув Шуан і кинувся до ванної.
Звісно ж штани, які він зняв у суботу, були тут!..
Зачекайте... Не зовсім так...
Його зім'яті труси так і валялися на підлозі, і їх явно ніхто не торкався, а ось джинси були чистими та акуратно складеними на полиці. Отже... Шуан задихнувся від жаху. Краще б штани виявилися брудними.
Чан'ї виправ його штани? Ті штани, які він забруднив... кінчаючи?.. Але... не руками ж він їх прав, правда? Певно ж викинув їх у пральну машину, еге ж?
Шуан повернувся на кухню з джинсами у руках і весь червоний, як помідор.
— Ти нишком виправ мої джинси? Хто тебе просив? Це стрьомно...
Чан'ї відклав газету й сказав:
— Я їх навіть не торкався. Перевдягайся та сідай снідати.
Якщо Чан'ї сказав, що не чіпав їх, значить він не читав. Як Шуан і думав, у великого професора Бая не було гобі таємно прати чужі штани. Адже він ніколи не приховує своє брудні смаки і, якби він справді мав до цього пристрасть, то чом він виправ тільки джинси, лишивши при цьому труси?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відстань між нами
Romantizm«На відстані» - застосунок для знайомст, який, подібно до багатьох інших, відображає відстань між користувачами. Тін Шуан вибрав того, хто знаходиться від нього за двісті вісімдесят сім кілометрів, вважаючи, що так безпечніше. Адже коли між вами май...