Шуан вдав, що не почув, і пустився ще швидше. Він кинувся за диван, як раптом зрозумів, що Чан'ї за ним не женеться. Він подумав, може, це його «Тіне, ану повернися» було щось на кшталт окрику, яким часто користувалися викладачі, але який не крив за собою загрози. Може, він і не звернув уваги на те, що він пожмакав його сідниці.
Озирнувшись по сторонах, Шуан поставив букет фрезій на обідній стіл та повернувся на кухню.
За цей недовгий час майже нічого не змінилося: реберця маринувалися в темному соєвому соусі, оцті та столовому вині. У каструлі варилася картопля, а в печі запекалася смажена риба з грибами. Чан'ї одну за одною чистив креветки.
Намагаючись виглядати якомога вільним та розкутим, Шуан відкрив холодильник, витяг коробку з морозивом і, розпечатвши упаковку, одразу ж втоптав дві порції.
М-м, смакота!
Він вже зібрався взятися за третю, коли почув, як Чан'ї, що закінчив з креветками і тепер мив руки, сказав:
— Тіне, ти не чуєш, що я кажу?
Від несподіванки хлопець здригнувся і повільно поклав його назад до пачки, перш ніж озирнутися.
— Га? Я слухаю.
Чоловік насухо витер руки.
— Дістань картоплю.
— А, гаразд-гаразд, — хлопець вимкнув плиту, взяв кастрливу з картоплі вод через друшляк. — Що тепер? Почистити?
Чан'ї підійшов з-за спини і взяв друшляк з його рук.
— Пам'ятаєш, що щойно зробив?
Шуан відчув, що загальний настрій якось змінився.
— Ну... витяг картоплю...
— До цього.
— Я... я просто з'їв два морозива.
— Ще раніше.
— Е-е... поставив квіти у вазу?..
— А перед цим?
Перед цим... перед цим... схопив тебе за дупцю? Ну якщо вона є, що тепер, торкатися її не можна? Нащо вона тоді тобі здалася?
Шуан повернувся до нього обличчям і, якомога гідніше, відповів:
— Я... ну, просто торкнувся тебе один разочок. Ну і що? Якщо є чого торкатися, чому б і ні?
Чан'ї дивився на нього зверху. Його губи зігнулися в усмішці.
— Звучить логічно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відстань між нами
Romantizm«На відстані» - застосунок для знайомст, який, подібно до багатьох інших, відображає відстань між користувачами. Тін Шуан вибрав того, хто знаходиться від нього за двісті вісімдесят сім кілометрів, вважаючи, що так безпечніше. Адже коли між вами май...