Поцілунком це назвати було важко, скоріше просто дотик губ.
Чан'ї глянув на Шуана й низьким голосом спитав:
— І це все?
«І це все»? А чого тобі ще треба?
Шуан зашарівся. Але перш ніж він відповів, Чан'ї заговорив знову:
— Я покажу тобі, як це робиться.
Він стиснув його підборіддя та зім'яв його губи своїми.
— М-м-м...
Шуан відчув легкий запах лосьйону після гоління. Поцілунок Чан'ї не можна було назвати невинним, навпроти, він був абсолютно владним та трохи грубим. В його рухах не було місця ніжності.
Деякий час Шуан ще тримався, але незабаром був зацілований настільки, що тіло ледь помітно затремтіло. Він навіть не усвідомив, як обійняв чоловіка за плечі, дозволяючи тому взяти все під контроль.
Йому на мить подумалося, що рот — теж ерогенна зона. І чужий язик пестив її крізь привідкриті губи, викликаючи чутливу реакцію.
Всім тілом, здавалося, бігали іскри: в грудях тьохкало серце, і хлопця охопила хвиля задоволення. В голові паморочилося, ноги підкошувалися, а член затвердів.
Він піднявся на саму вершину задоволення готовий до розрядки будь-якої миті. Почуття бурлили всередині, мов спалахи феєрверка.
Бабах!
Відчуття неймовірної насолоди досягло свого піка і ширилося всім тілом, викликаючи оніміння. Він вже нічого перед собою не бачив, насолоджуючись довгим присмаком поцілунку.
Притулившись до широких чоловічих грудей, він тихо стогнав і важко дихав.
Стривайте. Притулившись до грудей? Притулившись?
Шуан раптово прийшов до тями й помітив, що обвиває руками плечі Чан'ї. Він відсмикнув її та відскочив, з гуркотом врізавшись у двері.
— Тін Шуане, щось трапилось? — крикнув Синь.
— Ні... — голос вийшов неочікувано слабким та хриплим. — Нічого... я просто стукнувся об двері.
Шуан глянув за спину Чан'ї на дзеркало. В очах стояли сльози, щоки палахкотіли рум'янцем, а губи припухли.
Дідько! Чи повірить Синь, що він просто сходив до туалету? Навряд чи друг купиться на історію про бджолу, що прилетіла з саду та вжалила його.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відстань між нами
Romantizm«На відстані» - застосунок для знайомст, який, подібно до багатьох інших, відображає відстань між користувачами. Тін Шуан вибрав того, хто знаходиться від нього за двісті вісімдесят сім кілометрів, вважаючи, що так безпечніше. Адже коли між вами май...