розділ 17 - Приватні послуги

75 16 7
                                    

— Ну, взагалі-то... — Шуан опустив погляд на газету в руках Чан'ї, — не страшно, якщо ви збудитеся ще сильніше... Я... візьму відповідальність на себе...

Чоловік відклав газету в сторону та підніс горнятко кави до губ.

— А це входить до переліку послуг «Фрезії»?

Хлопець ковзнув поглядом по його довгих пальцях на вушці філіжанки.

— Ні... це приватні послуги...

Чан'ї зробив ковток і тихо сказав:

— Приватні послуги.

Інтригуюче.

— Так...

Після цього Шуан негайно повернувся за стійку. «Приватні послуги»! Хлопець не міг повірити, що вимовив щось настільки двозначне.

На щастя, скоро завітали нові відвідувачі, і часу на зайві роздуми не лишилося. Незабаром він знову поринув у роботу.

Коли б у Шуана не з'явився вільний час, він поглядав на Чан'ї. Той приніс з собою кілька книг, і, закінчивши з газетою, поринув у читання.

На столі — складена газета, порожня чашка з-під кави та книга в білій палітурці. Чоловік відкинувся на спинку стільця, тримаючи книгу в лівій руці. За лінзами окулярів опущений погляд спокійних та незворушних очей, мов темне море тихої ночі, на поверхні якого не видно жодної брижі. Він був схожий на героя фільму — з першого погляду зрозуміло, що за плечима у нього багате минуле, яким він ніколи з тобою не поділиться: вже вийшов з віку, коли говорять про нездійснене.

Шуан раптом усвідомив, що Чан'ї набагато привабливіший, ніж йому здавалося з першого погляду: весь його вигляд був крутим і сексуальним.

Іноді хтось зухвалий підходив до нього, намагаючись позагравати або вручити записку з номером телефону. Прибираючи порожню чашку з його столу, Шуан поміж іншим згріб їх, мов купку сміття, і кинув короткий погляд на Чан'ї. Чоловік спостерігав за цим, як за чимось буденним. Від цього хлопець трохи збадьорився.

Чан'ї продовжив читати, але тепер на його губах вигравала легка усмішка. Коли закінчилася зміна Шуана, і він пішов перевдягатися, чоловік вже дочитав другу книгу.

Хлопець деякий час постояв у дверях кімнати для персоналу. Замість того, щоб просто підійти до Чан'ї, він вийшов через інший вхід і купив букет фрезій у квітковому магазині неподалік.

Зрештою, це ж побачення. Хіба не природньо купити квіти для того, з ким зустрічаєшся?

З букетом у руках Шуан підійшов до вікна, біля якого сидів Чан'ї та постукав у нього. Чоловік підняв голову. Шуан відвернувся, а тоді, вдаючи кур'єра мовив:

— Кхм, ваше персональне обслуговування, сере!

Чан'ї згорнув книгу й усміхнувся:

— Угу, вже йду. Нині ми його перевіримо.

Редагували @Maids-team

Відстань між намиWhere stories live. Discover now