Tanıtım

2K 122 34
                                    

Popüler bir efsaneye göre, Büyük Liang'ın ünlü Savaş Tanrısı Huo Wujiu, bir zamanlar bir düşman ülke tarafından ele geçirildi. Hapishaneye atılmadan önce meridyenleri kopmuş ve iki bacağı da kırılmıştı. Memleketin bu aciz hükümdarı onu aşağılamak için kesik kollu kardeşine cariye olarak hediye etti.

General Huo büyük bir aşağılanma yaşadı. Ağustosböceği derisini dökmeden ve Büyük Jing'e dönmeden önce üç yıl bekledi. Sakat bacaklarını tedavi etti ve üç ay sonra ordusunu düşmanın başkentine saldırmak için yönetti. İmparatoru katletti, başkenti yerle bir etti ve sonunda üç yıl boyunca şehrin surlarında başını göstererek, o tırtıllı manşonun kafasını kesti.

O zamandan beri, dünya birleşti.

_____

Belirli bir üniversitenin tarih öğretim görevlisi, Huo Wujiu efsanesini tasvir eden bir mezuniyet tezi aldı ve öğrenci için tam bir sayfa eleştiri yazdı.

Sonra gözlerini kırptı ve o kesik kollu prensin vücuduna geçti.

Her yerde fenerler ve süslemeler vardı. Bir adam geldi ve düşman devletinin sakat generalinin düğün arabasıyla malikâneye girdiğini haber gönderdi.

Jiang Suizhou, önündeki General Huo'ya, onun kötü niyetli bakışlarını, kırmızı bir gelinlik giymiş işkence görmüş halini görünce, efsanelerin bile gerçekleşebileceğini fark etti.

Bu efsane, gelecekte kafası üç yıl boyunca surlara asılarak halk arasında başının kesilmesine bile neden olabilir.

Jiang Suizhou'nun tek seçeneği General Huo'ya iyi bakmaktı.

Saray'ın siyasi gündemlerinin gizli oklarına ve aciz hükümdarın onu aşağılamak için bitmek bilmeyen girişimlerine rağmen, o sadece kurşunu ısırıp ağırlığına dayanabilirdi; tek dileği, üç yıl sonra kendi başını koruyabilmekti.

3 metre boyundaki bu “cariye”den kendisine hizmet etmesini istemeyi aklından bile geçirmedi elbette.

Ancak, üç yıl dolmadan General Huo'nun bacakları iyileşti.

O sadece aciz hükümdarı katletmek ve cennetin altındaki toprakları birleştirmekle kalmadı, aynı zamanda kendi yatağına tırmandı ve inatla cariye statüsünü kurmak isteyen ateşli bir bakışla onu tutturdu.

After the Disabled God of War Became My ConcubineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin