Şafak sökmüştü.
Jiang Suizhou tekrar uyumak istedi ama tekrar yattığında uykusunun kaçmasını beklemiyordu. Bu nedenle erken kalktı ve Meng Qianshan kahvaltıyı önceden hazırladı.
Huo Wujiu da çok erken kalktı.
Aynı yatak odasını paylaşmalarına rağmen, temelde aralarında hiçbir iletişim yoktu. Meng Qianshan, Jiang Suizhou'nun yıkanmasını beklerken, Huo Wujiu temizlemek için iç odaya gitti. Huo Wujiu tekerlekli sandalyesiyle döndüğünde, Sun Yuan tekerlekli sandalyesini masaya doğru itti.
Kahvaltı yemeği çoktan masanın üzerindeydi ve Jiang Suizhou orada oturmuş kitap okuyordu.
Huo Wujiu'nun birlikte yemek yemesini beklemek zorunda değildi, ama çocukluğundan beri içine işlemiş sofra adabı onu yemeğe başlamadan önce herkesin toplanmasını beklemeye zorladı.
Huo Wujiu'yu gören Jiang Suizhou, kitabını bıraktı ve otomatik olarak yemek çubuklarını aldı.
Birlikte kahvaltı ederlerken bile hiçbir şey söylemeden birbirlerine baktılar.
Ama bugün, Jiang Suizhou bir şeylerin yanlış olduğu hissine kapıldı.
Huo Wujiu'nun onu tartmaya devam ettiğini hissetti ama ona ne zaman baksa, Huo Wujiu gözleri aşağıda yemek yiyordu. Ona bir bakış bile atmadı.
Oldukça tuhaftı.
Ama kenarda bekleyen Meng Qianshan, efendisini bütün sabah Madam Huo'ya bakarken yakaladı. Bunu sadece efendisinin sevgilisinin önünde kendine engel olamadığı için yaptığını düşündü.
Bu zamanda, nitelikli bir hizmetçi olarak, doğal olarak efendisinin endişelerini paylaştı.
Aklında bu düşüncelerle Meng Qianshan gülümseyerek konuştu, "Usta, dün bir marangoz geldi. Madam'ın tekerlekli sandalyesinin iyi çalışmadığından bahsettiğinizi hatırlıyorum, bu yüzden acele etmesini istedim. Yeni tekerlekli sandalye gün içinde avlumuza teslim edilecek.”
Jiang Suizhou başını kaldırdı ve Meng Qianshan'ın ona şiddetle göz kırptığını gördü.
Akıl almaz bir şeydi. Bu çocuk, Huo Wujiu'nun önünde Jiang Suizhou'ya hava atıyor, Huo Wujiu'ya Jiang Suizhou'nun onun için ne kadar iyi olduğunu bildirmek için imalarda bulunuyordu.
Jiang Suizhou biraz suskundu. Ancak, ikinci bir düşüncede, tüm yollar Roma'ya çıkar. Sadece Meng Qianshan'ın onun adına Huo Wujiu'yu memnun ettiğini söyle.
Bu yüzden homurdandı ve kayıtsızca yanıtladı, "Fena değil. Erken gelirse, dışarı çıkarın ve çalışıp çalışmadığını görmek için deneyin.”
Aynen. Her neyse, bu koca ağızlı Meng Qianshan da boştayken Ayinler Bakanlığı'nda çalıştı; Jiang Suizhou'nun temiz hava almak için Huo Wujiu'yu dışarı itmesine yardım etmesine de izin verebilirdi.
Meng Qianshan geniş bir sırıtışla kabul etti.
"Majesteleri erken dönerse, birlikte yürüyüşe de çıkabiliriz!" dedi.
… Bu çok fazla şey istiyor.
Jiang Suizhou ona uyarıcı bir bakış attı.
Meng Qianshan hemen bir sırıtışla ağzını kapattı.
Ama Jiang Suizhou bakışlarını geri çekerken aniden Huo Wujiu'nun bakışıyla çarpıştı.
Huo Wujiu ona bakıyordu. Gözleri hala soğuktu ama Jiang Suizhou'nun anlayamadığı karmaşık çizgiler vardı.
Huo Wujiu'nun kaşları da çatılmıştı.
Jiang Suizhou hazırlıksız yakalandı. Huo Wujiu gözlerini kaçırdı ve ona bir daha bakmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After the Disabled God of War Became My Concubine
RomancePopüler bir efsaneye göre, Büyük Liang'ın ünlü Savaş Tanrısı Huo Wujiu, bir zamanlar bir düşman ülke tarafından ele geçirildi. Hapishaneye atılmadan önce meridyenleri kopmuş ve iki bacağı da kırılmıştı. Memleketin bu aciz hükümdarı onu aşağılamak iç...