57.Bölüm

472 50 4
                                    

Bu, Jiang Suizhou'nun göç ettikten sonra Pang Shao ile ikinci kez yüz yüze gelmesiydi.

Pang Shao ile birkaç hamle yapmış olmasına ve artık Pang Shao'nun eski bir tanıdık olarak adlandırılabilmesine rağmen, Jiang Suizhou, gelecekten geldiği için liderliği ele geçirmenin sadece kendi şansı olduğunu da biliyordu.

Karşısındaki kişi kırılması zor bir cevizdi.

Pang Shao'ya uzaktan baktı, derin bir nefes aldı, zihnini dengelemek için kendini zorladı ve yavaşça ona yaklaştı.

İkisi arasında sadece üç veya beş adım kaldığında, Jiang Suizhou durdu ve güneşin altında daha yüksek bir konumdan Pang Shao'ya baktı. Dudaklarının kenarları bir çift gülümsemeyle hafifçe kıvrıldı.

Pang Shao'nun nazikçe eğilip onu selamlamasını izledi.

Pang Shao, "Bu bakan, Ekselansları Jingwang'ı selamlıyor," dedi.

Jiang Suizhou bir an için yumuşak bir gülümsemeyle ona baktı. Ancak yan taraftaki hizmetkâr paniklemiş gibi bir ifade sergileyince yavaşça cevap verdi: "Sayın Başbakan, kibar davranıyorsunuz."

Pang Shao doğruldu.

Jiang Suizhou ona yukarıdan aşağıya baktı ve anlamlı bir şekilde, "Pang-daren bugün neden saraya geldi? Majesteleri sizi çağırdı mı?"

Pang Shao sıcak bir şekilde cevap verdi, "Ekselanslarına cevap veriyorum, Majestelerine bildirmem gereken bazı önemsiz şeyler var."

Jiang Suizhou'nun kahkahalarla cevap verdiğini duydu: "Başbakan ile İmparatorluk Kardeşim arasında başka neler oluyor? Buraya boşuna gelmemeliydin. Korkarım İmparatorluk Kardeşim seni görmek istemiyor."

Pang Shao, Jiang Suizhou'ya bakmak için gözlerini kaldırdı. Jiang Suizhou'nun kendisine baktığını, gizlemediği bir gülümseme ortaya koyduğunu yakaladı.

"Bugünlerde evimde hasta olmama rağmen, Başbakan hakkında bir şeyler duydum." Ses tonu nazikti ama bir dereceye kadar da gizlenmemiş bir gururla çınladı: "Başbakan, siz iyi bir oyuncusunuz, ancak ıskaladığınız zamanlar da oluyor."

Pang Shao zorla güldü ve "Ekselansları bana gülüyor olmalı." diye yanıtladı.

Önünde, Jiang Suizhou'nun yeninin içine gizlenmiş eli zaten ince bir ter tabakasıyla kaplıydı.

Pang Shao'nun şüphelerini gidermek ve meseleyi başlatanın değil, sadece talihsizliğinden zevk aldığını hissetmesini sağlamak için isteksizce bu görünümü göstermesi gerektiğini biliyordu. Ancak bu şekilde Pang Shao, onunla hemen ilgilenmeyecekti. Mevcut gücüyle, Pang Shao ile kafa kafaya rekabet etmek zor olurdu.

Demiryolu hızında içten içe düşünen Jiang Suizhou gülümsedi ve "Teşekkürler, Başbakan. Aslına bakarsanız bu güzel dönüşü duyunca neredeyse kendime geldim."

Pang Shao neşeyle tekrarladı, "Bu da bu bakanın değerli bir hizmeti olarak sayılır."

Jiang Suizhou gülümsedi ve başını salladı, ardından yana döndü ve davetkar bir hareketle elini kaldırdı.

"Öyleyse Sayın Bakanım, şimdilik ayrılın." "Korkarım İmparatorluk Kardeşim sana bir süre kızacak, bu yüzden burada oyalanmamalısın."

Pang Shao gülümsedi, eğildi ve bacaklarını kaldırıp uzaklaşmadan önce onu selamladı.

Jiang Suizhou ona yandan bir bakış attı ve doğrudan sarayın dışına doğru yürüdü.

Kolunun içindeki elleri kontrolsüzce titriyordu.

After the Disabled God of War Became My ConcubineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin