49.Bölüm

454 66 17
                                    

Neyse ki, Jiang Suizhou da o kitaba pek düşkün değildi. Huo Wujiu okumak istemediği için konuyu fazla zorlamadı.

İkinci gün Li Changning, Huo Wujiu'nun iki gün öncesine göre biraz daha iyi göründüğünü hissetti.

Teni hâlâ solgundu ama iki gün önceki kadar belirgin değildi. Odaya girdiğini görünce hafifçe başını salladı.

Li Changning, bunun yalnızca tıbbi tedavi sürecinden kaynaklandığını düşündü; bir hastanın durumunun kaçınılmaz olarak dalgalanması normaldi.

"General bugün harika görünüyor, iki gün önceki tedavinin bir etkisi oldu mu?" derken gülümsedi.

Huo Wujiu herhangi bir özel etki hissetmedi ama yine de pohpohlayıcı bir şekilde hafifçe başını salladı.

Li Changning çok sevindi.

Bugünkü tedavi bittiğinde, Li Changning sağlık setini kaldırdı ama gitmeye hazırlanırken Huo Wujiu elini kaldırıp Wei Kai'yi gelmesi için çağırdı.

"General?" Wei Kai aceleyle ona gitti.

Daha sonra Huo Wujiu'nun "Yapman gereken bir şey var" dediğini duydu.

Wei Kai şaşırmış bir ifade ortaya koydu. "General, lütfen konuşun!"

Kendisinin ve General'in artık düşman kampında olduklarını biliyordu, bu yüzden bir planları olsa bile sessizce bir fırsat beklemeleri gerekiyordu. Şu anda General'in bacaklarını iyileştirmenin bir yolunu bulmak için elinden gelenin en iyisini yapmak dışında başka bir şey yapamıyordu.

Ama henüz hayatını General için feda etme şansı bulamamıştı ve bu onun son derece hevesli olmasına neden oluyordu.

Huo Wujiu'nun bunu söylediğini duyan Wei Kai'nin gözleri parladı.

Sonra Huo Wujiu'nun "Şehirdeki adamlarımız şu anda boşta, değil mi?" dediğini duydu.

Wei Kai şiddetle başını salladı.

"Generalin emri olmadan kimse düşüncesizce hareket etmeye cesaret edemez. Bu ast, Lin'an şehrinin iç kesimlerinde saklanmalarını ayarladı. Generalin herhangi bir talimatı varsa, bu ast onlarla hemen temasa geçecektir."

Huo Wujiu anlayışlı bir ses çıkardı.

"O halde, bu birkaç gün içinde Pang Shao'ya biraz sorun çıkarmanın bir yolunu bul."

Wei Kai bir an sersemledi.

Bu... General emir vermese sorun değil, ama bir kez verdiğinde, bu kadar heyecan verici mi oluyor?

Wei Kai, Huo Wujiu'ya boş gözlerle baktı ve bir an için cevap vermeyi unuttu.

Daha sonra Huo Wujiu'nun gözlerini kaldırıp kayıtsızca ona baktığını gördü.

"Senden ona suikast düzenlemeni istemiyorum." Huo Wujiu'nun yüzünde ince bir hoşnutsuzluk ifadesi vardı.

Wei Kai gözlerini kırpıştırdı, sonra kekeledi, "Öyleyse... General bela bulmakla ne demek istiyor... ne tür bir bela?"

Huo Wujiu bakışlarını çevirdi ve soğukkanlılıkla emir verdi.

"Jiang Shunheng için birçok işi var, değil mi? Bir ya da iki kez batırmasını sağla. Önemliyse, Jiang Shunheng'in önünde sorun çıkarın."

Wei Kai başını sallarken sabit bir şekilde baktı.

Huo Wujiu hafifçe "Git" dedi.

Wei Kai daha sonra Li Changning ile geri çekildi.

After the Disabled God of War Became My ConcubineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin