25.1.Bölüm

719 92 12
                                    

Meng Qianshan itaatsizlik etmeye cesaret edemedi, bu yüzden Sun Yuan'a işaret etti ve tekerlekli sandalyeyi korkuyla ileri itti.

Yüreğinde gözyaşları içinde bağırdı: Madam Xu, kaçın.

Ancak iki cariye, onun ilahi sezgisiyle gönderdiği sinyali alamamıştı belli ki. Tekerlekli sandalyenin sesini duyduklarında yukarı baktılar. İkisi de sakin kaldılar, yaklaşmalarını beklediler.

Tekerlekli sandalyedeki Huo Wujiu, ikisini soğuk bir bakışla süzdü.

Kırmızılı adam hakkında biraz izlenimi vardı. Bir bayanın peşine düştü ve elleri gezinmeye başladı. İlk karşılaştıklarında, elini yüzüne dokunmak için uzattı.

Diğeri...

Huo Wujiu'nun gözleri biraz soğuk bir şekilde keskinleşti.

En son görüştüklerinde arabuluculuk yapan o muydu? Kırmızılı adamın pençelerini büktü ve konağın doktorunu getirmesi için birini ikna etmek ve göndermek için sistemli bir şekilde öne çıkan bu adamdı.

...Yani Jingwang onun gibi birini mi seviyor?

Huo Wujiu soğukkanlılıkla bakışlarını geri çekti ve gözlerinde aynı fikirde olmadığını belli eden küçümseme tonları vardı.

Kışlalarında en sinir bozucu şey, cıvıl cıvıl ve işleri yumuşatarak zaman harcayan bu tür bir bilgindi. Onun gibi insanları dinlemek bile başını döndürebilirdi. Ancak, Jingwang'ın şüpheli karakteri ve zayıf zevki göz önüne alındığında, onun gibi bir adamdan hoşlanması normaldi.

Huo Wujiu, Jingwang'ın "yıllardır gizlice hayran olduğu" kendisini saldırının kapsamına dahil ettiğini fark etmeden, derinlere soğuk bir atış yaptı.

Tek bir bakış attı ve sonra bakışlarını geri çekti. Onlara soğuk soğuk baktı ve onları selamlamaya en ufak bir niyeti yoktu.

Gülümseyerek ilk konuşan Gu Changyun oldu.

"Bu Madam Huo'yu en son birkaç gün önce gördüm, değil mi?" İpek kadar yumuşak tilki gözleriyle bir süre Huo Wujiu'ya yukarıdan aşağıya baktı. "Jingwang Konağımızın feng shui'si sadece besleyici. Kendinize bakın, Madam Huo. Çok daha iyi görünüyorsun."

Xu Du hafifçe ona baktı.

Gu Changyun'un ailesinin düşüşünden önce babasının evinde birkaç cariye vardı. Gu Changyun çocukluğundan beri etkilenmişti ve haremde savaşmanın yolunu biliyordu. Jingwang'ın evine geldiğinde, özellikle bu tart oyununu yabancıların önünde sergilemeyi severdi.

Genelde çok fazla kavga etmezdi, bu yüzden Huo Wujiu'nun da onu kabul etmeyeceğini düşündü.

Beklendiği gibi, Huo Wujiu tek kelime etmedi ama arkadaki Meng Qianshan gülümseyerek eğildi ve "Elbette! Madam Huo konağa geldikten sonra her şey yolundaydı. Endişeniz için teşekkürler, Madam Gu!"

Meng Qianshan konuşurken gizlice Sun Yuan'a dirsek attı ve gülümseyerek devam etti, "Madamların burada satranç oynadığını bilmiyordum. Ağır başlıyım ve iyi ruh halinizi rahatsız ediyorum...Sun Yuan, neden Madamlara veda etmiyorsunuz?"

Sun Yuan onun işaretini duydu ve hemen ikisine itaatle eğildi.

Ancak, veda kelimesini söyleyemeden, Gu Changyun bir gülümsemeyle onun sözünü kesti.

"Acelesi ne? Böyle gelip gidiyor. Meng Qianshan, ben insan yiyen bir kaplan mıyım?" dedi.

Xu Du ona baktı.

Gu Changyun'a birçok kez dalga geçmemesini tavsiye etmişti ama aynı zamanda Gu Changyun'un ilk yıllarında büyük iniş çıkışlar yaşadığını ve dünyayla oynama ve ölüm korkusu olmadan tanıştığı herkesle alay etme mizacını geliştirdiğini biliyordu. Kolay kolay değiştirilemeyecek bir şeydi.

After the Disabled God of War Became My ConcubineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin