68.Bölüm

152 28 3
                                    

Pang Shao artık genç değildi. Üstelik omuzlarında ve ellerinde pek eşya taşımayan bir memur olduğundan gücü daha da zayıftı.

Tekerlekli sandalyeye tekme attı ve tekerlekli sandalye sarsıldı ama hareket etmedi.

Ortalık bir anda sessizliğe büründü.

Tekerlekli sandalyeden gelen kahkaha özellikle belirgindi.

Pang Shao aşağıya baktı ve Huo Wujiu'nun tekerlekli sandalyede oturduğunu gördü. Başı öne eğik, gözleri yukarıda, tembelce ona bakıyordu.

Bu kahkaha ondan geldi.

Pang Shao'nun gözleri öfkeyle büyüdü ve yüzünde öfke belirdi.

Çevredeki korumalar artık gösteriyi izlemeye cesaret edemiyorlardı. İleriye doğru koştular, Huo Wujiu'yu tekerlekli sandalyesinden kaldırdılar ve yere fırlattılar.

Yere düşen etin donuk sesi sonunda Pang Shao'nun öfkesini biraz sakinleştirdi.

Herkes gördü.

Huo Wujiu'nun bacakları bırakın güç uygulamayı, hiç hareket edemiyordu. Muhafızların gücüyle yere fırlatıldı. Hatta bacakları tekerlekli sandalyeye sıkışıp devrildi.

Herkes bacaklarının işe yaramaz olduğunu görebiliyordu.

Olayların olağan akışında, Pang Shao kendisinde olağandışı bir şey olmadığını öğrendiğinde etrafı araştırmaya devam etmesi gerekirdi. Ancak Huo Wujiu'nun küçümsemesi ve bakışı Pang Shao'nun gece boyunca biriktirdiği öfkeyi ateşledi.

Bir süreliğine akıl sağlığını yitirdi.

Ağır bir şekilde yere düşen Huo Wujiu'ya baktı ve derinlerde bir zevk dalgası hissetti. Ancak sessizliğinden de memnun değildi.

Bu kadar bariz bir şekilde toza gömülen insanların bu kadar sert bir omurgaya sahip olmaması gerekir.

Pang Shao ileri doğru yürüdü, ayağını kaldırdı ve Huo Wujiu'nun bacağına bastı.

Aradığı açı son derece çetindi. O gün Huo Wujiu'nun işkence gördüğü ve meridyenlerinin kesildiği yer burasıydı. Birkaç ay geçmesine rağmen etkilenen bölge o kadar çabuk iyileşmedi. Böylece birkaç saniye içinde insanlar kan kokusunu belli belirsiz bile kokladılar.

Wei Kai'nin gözleri kızardı ve birkaç imparatorluk muhafızı onu zapt ettiğinde yumrukları sıktı. Özgür kalmak istiyordu ama aynı zamanda bu sefer kendini ifşa etmemesi gerektiğini de biliyordu.

Ancak Huo Wujiu'nun bacağını ezen Pang Shao'nun ona dikkat edecek vakti yoktu.

Yerdeki Huo Wujiu'ya dikkatle baktı ve yüzünün beyaza dönüşmesini izledi. Boynundaki damarlar gergindi ve alnında soğuk terler birikmişti.

Ayaklarının altındaki kasların duyularını kaybetmiş gibi olduğunu hissetti. Üzerlerine bastığında ve ağır bir şekilde yuvarlandığında bile herhangi bir güç veya gerginlik hissedemiyordu.

Bacaklarının sakat olduğu belliydi ama şu anda umursadığı şey bu değildi.

Görmek istediği şey Huo Wujiu'nun acı içinde çığlık atmasıydı.

Ama Huo Wujiu omuzlarının titremesine rağmen başını bile kaldırmadı ya da en ufak bir ses bile çıkarmadı.

Bu Pang Shao'yu büyük ölçüde tatmin etmedi.

Ayaklarının altına kuvvet uygulamaya devam etti, hatta Huo Wujiu'nun bacaklarına basıp onları ağır bir şekilde ezdi.

Ama adam hâlâ ses çıkarmıyordu.

After the Disabled God of War Became My ConcubineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin