Jiang Suizhou bu sözleri ağzından çıkardıktan sonra korktu ve kalbi güm güm atmaya başladı.
Tabii ki, Huo Wujiu ona karşı çok uzun zamandır sevimliydi. Şu anda, atmosfer huzurluydu ve bir an için aklındakini söylemesine, aslında Huo Wujiu ile böyle bir şaka yapmasına neden oluyordu.
Jiang Suizhou, kalbi bir gerginlik karmaşasına dönüşmesine rağmen, yüzeyde sakin davrandı ve hafif bir gülümseme oluşturdu. Kitabın arkasından Huo Wujiu'ya kaçamak bir bakış attı.
Ve Huo Wujiu'nun durup ona bir bakış atmak için gözlerini kaldırdığını gördü.
Hâlâ o sakin, sarsılmaz siyah gözler, hiçbir özel duygu içermiyor. Kaşlarının arasındaki boşluk, sanki üzgün değilmiş gibi düzleşti.
Ardından şaşırtıcı bir şekilde ağzının kenarlarını yukarıya doğru büktü ve yüzünde solgun bir gülümseme ortaya çıktı.
Huo Wujiu, "Bu gerçekten acı ve köklü bir nefret," dedi.
Her nasılsa Jiang Suizhou, bu dört "acı ve köklü nefret" kelimesinin anlamadığı derin bir anlam taşıdığını hissetti.
Ancak, bunu araştırma zahmetine girmedi.
Göz kırptı ve gözlerini Huo Wujiu'ya dikti, sadece gülümsemesinin özellikle güzel olduğunu hissetti.
_____
Bundan sonra Jiang Suizhou, gözlerini mahkeme salonundaki her gün olan faaliyetlere dikti.
Xu Du'nun ölü askerlerinin yarısından azı sevk edildi, başkentte hala kabaca on kişi kalmıştı. Bu birkaç gün içinde, bu insanlar düzenli bir akışla Jiang Suizhou'ya istihbarat gönderiyorlardı. Mahkeme yetkililerinden gelen haberlerle birleştiğinde, Jiang Suizhou'nun şu anda elde edebildiği tüm bilgiler bunlardı.
Eline verilen bilgileri kelimesi kelimesine dikkatlice okumuş, kalbinde hatırlamış ve mahkemenin üst ve alt pozisyonların çeşitli vekillerinden Pang Shao'nun hareketlerini analiz etmeye çalışmıştı.
Gerçekten de birkaç gün içinde saraydan bir yetkili Pang Shao ile bağlantı kurdu.
Bu yetkili, Pang Shao'nun taraftarı değildi. Daha önce, temelde Pang Shao ile herhangi bir teması yoktu. Ancak bu günlerde, ikisi arasındaki temas birdenbire aşırı derecede sıklaştı.
Ancak Pang Shao'nun aşırı uyanıklığı nedeniyle, ister gizli bir toplantı olsun, ister diğer tarafla karşılıklı çıkarlar için olsun, Jiang Suizhou'nun adamlarının onunla hangi yetkilinin temas halinde olduğunu öğrenmesine izin vermedi.
Jiang Suizhou'nun, tarihin bu bölümüne dair kendi hafızasıyla bağlantılı bir analiz yapmaktan başka seçeneği yoktu.
Ancak bu dönemde birden fazla yetkili Pang Shao tarafından suçlandı ve aralarındaki suç ortakları daha da fazlaydı. Jiang Suizhou hala bunun üzerinde uzun süre düşündü ve yine de Pang Shao'nun tam olarak ne planladığını belirleyemedi.
Böylece bir gün Gu Changyun'u odasına çağırdı.
Gu Changyun, Xu Du kadar güvenilir olmasa da son derece zekiydi ve fotoğrafik hafızası vardı. Asıl sahibinin karşıya geçmeden önce aldığı tüm bilgileri hatırladı.
Aceleyle odasına gittiğinde Jiang Suizhou, odada yalnızca Gu Changyun'u yalnız bırakarak tüm hizmetkarları dışarı çıkardı. Ardından, Gu Changyun ile tartışmak için topladığı bilgi ve istihbaratı çıkardı.
Ellerindeki bilgiler oldukça karmaşık ve sıkıcı bir şekilde uzundu, bunları işlemek de kolay değildi.
Bu nedenle, Jiang Suizhou'nun odasından uzun süre uzaklaştırılan Meng Qianshan, verandanın altında beklerken kollarını kavuşturdu, canı sıkılmıştı. Sabahın erken saatlerinden, Li Changning, Wei Kai ile birlikte Huo Wujiu'nun odasından çıkarken tıbbi seti taşıyarak Huo Wujiu'ya akupunktur vermeyi bitirene kadar tam öğlene kadar bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After the Disabled God of War Became My Concubine
RomancePopüler bir efsaneye göre, Büyük Liang'ın ünlü Savaş Tanrısı Huo Wujiu, bir zamanlar bir düşman ülke tarafından ele geçirildi. Hapishaneye atılmadan önce meridyenleri kopmuş ve iki bacağı da kırılmıştı. Memleketin bu aciz hükümdarı onu aşağılamak iç...