...Korkma?
Jiang Suizhou, birinin kendisine böyle bir şey söylediğini ilk kez duyuyordu.
Huo Wujiu'nun güvenini nereden aldığını bilmiyordu. Tanrıları ve Budaları öldüren bir Savaş Tanrısı olarak kabul edilse bile, artık sadece bir kil heykeldi. Elleri ve ayakları kaba olan herhangi bir çabuk sinirlenen kişi onu paramparça edebilir.
Ancak bu sözler ağzından çıktığında kulağa son derece ikna edici geldi. Bir süre Jiang Suizhou, Huo Wujiu'nun onu gerçekten güvenli bir şekilde arkasında tutmaya çalıştığını hissetti.
Jiang Suizhou bir süreliğine biraz bunalmıştı.
Huo Wujiu, tutuşu altında Jiang Suizhou'nun mücadele etmeyi bıraktığını hissetti. Huo Wujiu yukarı baktığında, adamın ifadesinin hâlâ soğuk olduğunu ama gözlerinin biraz boş olduğunu gördü.
Derin bir iç çekmeden edemedi.
Bu adam; Belli ki zararsızdı, ama gaddar bir zorbanın maskesini takması gerekiyordu.
Jiang Suizhou'nun bileğini bıraktı ve geçerken tuttuğu yeşim kaseyi aldı.
Jiang Suizhou'nun eli boşaldığında, ancak duyularına geri döndü.Huo Wujiu'nun kasesini elinden aldığını ve şimdi bir elinde ilacı tuttuğunu gördü. Bir çift soğuk, sakin bakış kaldırdı ve ona sessizce baktı.
"Yatağına geri dön." Huo Wujiu'nun konuştuğunu duydu.
Ses tonu hâlâ kaba ve soğuktu, tıpkı askerlerine emir verir gibi.
O zaman Jiang Suizhou, ayak bilekleri açıkta sadece ince bir pijama giydiğini fark etti.
İlkbaharın başlarında hava çok soğuk değildi ama hastalıklı vücudunun dayanması için çok fazlaydı. Bir süre sonra tamamen donmuştu.
Jiang Suizhou, yalnızca yatağa dönüp utanç içinde oturabildi.
Huo Wujiu tekerlekli sandalyesini tek eliyle yuvarladı ve yatağın yanına gitti. İlaç kabını yanındaki alçak sehpanın üzerine koydu.
Huo Wujiu ilacı bıraktı ama gitmedi. Jiang Suizhou ona baktığında Huo Wujiu'nun ona kayıtsızca baktığını gördü. Sessiz olmasına rağmen, duruşu ona ilacı içtiğini görmeyi beklediğini ve geri çekilmediğini söylüyordu.
Jiang Suizhou gizlice dişlerini gıcırdattı.
...Prens sen misin yoksa ben miyim?
Her durumda, Huo Wujiu sadece bir cariyeydi. Küstahlığı açıkça amirine karşı bir suçtu.
Jiang Suizhou, şikayetlerini kalbinde mırıldandı ve dudaklarını büzdü. İlaç kabını aldı, başını eğdi ve içti.
...Cehennem kadar acı.
_____
Jiang Suizhou'nun hastalığı gerçekten iyileşmişti.
O günden sonra o da düşündü. Her neyse, Huo Wujiu imparatorun ne yapmak istediğini zaten biliyordu ve korkmadığını da söyledi. İmparator ölüme ne kadar kur yaparsa yapsın, bu Jiang Suizhou'yu ilgilendirmezdi.
Ne de olsa asıl korktuğu şey, Huo Wujiu'nun onunla daha sonra hesaplaşmasıydı. Bu düzenleme ile doğal olarak rahat uyuyabilirdi.
Ancak o ve Huo Wujiu her gün aynı odayı paylaştılar ve bazen Jiang Suizhou gözlerini kaldırdığında odada Huo Wujiu'yu görebiliyordu.
Geçenlerde Huo Wujiu ile göz göze geldiğinde, düşünmeden edemedi. General Huo, imparatorun doğum günü ziyafeti gününde ne yapardı?
İmparatorun doğum günü onun için büyük bir gündü, bu yüzden ziyafette kan dökülmeyecekti ve Huo Wujiu'nun fiziksel olarak yaralanması pek mümkün değildi.
İmparator beyni olmayan bir aptaldı. Huo Wujiu gerçekten onun önündeyken, imparator bazı küçük düşürücü karalamalar yapardı, ancak zarar sadece yüzeysel olurdu.
Ancak Jiang Suizhou, imparatorun yanında olan Pang Shao'nun hain olduğunu ve göbeği şeytani numaralarla dolu olduğunu unutmadı.
Söylemeye gerek yok, Jiang Suizhou, imparatora kesinlikle bir veya iki kirli numara önereceğini biliyordu.
Tabii ki, tüm bu numaralar Huo Wujiu'yu hedefliyordu. Jiang Suizhou zaten ellerini yıkamayı seçtiği için korkmasına gerek yoktu. Ama yine de biraz endişeliydi. Doğum günü ziyafeti yaklaştıkça huzursuzluğu daha da artıyordu.
Jiang Suizhou, bu zihniyeti yalnızca kendisinin ve Huo Wujiu'nun bir ipin üzerindeki çekirgeler olduğu gerçeğine bağlayabilirdi. İyi ya da kötü bir şekilde birbirlerine bağlıydılar.
Başka ne sebep olabilir?
Üç gün çabuk geçti. Jiang Suizhou'nun soğuk algınlığı düzeldiğinde, imparatorun doğum günü ziyafetinin yapılacağı gün yakındı.
Bir gün önce Jiang Suizhou, Pang Shao'nun gönderdiği imparatorluk doktorunu bir kez daha karşıladı.
Doktor geldiğinde, Jiang Suizhou artık yatalak değildi. Zaten düzgün giyinmişti, ince bir pelerin giymişti ve ana salonda oturmuş kitap okuyordu. Doktor öne çıktı ve nabzını teşhis etti, ardından iki adım geri çekildi ve diz çöktü.
Jiang Suizhou elini geri çekti, masanın üzerindeki çayı aldı ve ona hafifçe baktı.
Sonra imparatorluk doktoru yere diz çöktü ve konuştu "Tebrikler, Ekselansları. Sağlığınız büyük ölçüde iyileşti. Yarınki ziyafete gecikmeden katılabileceğinizi saraya döndüğümde Majestelerine bildirebilirim..."
Jiang Suizhou bir kaşını kaldırdı.
Bir an sonra elindeki çay fincanı bir çınlamayla imparatorluk doktorunun önünde paramparça oldu.
Odadaki hizmetliler korkmuştu. Pencerenin yanındaki Huo Wujiu bile gözlerini kaldırdı ve Jiang Suizhou'ya baktı.
Jiang Suizhou'nun geniş bir ahşap koltukta çarpık bir şekilde oturduğunu gördü. Kolları kolçağa dayanmıştı ve paltosu yayılmıştı. Oldukça rahat ve tembeldi.
Jiang Suizhou, buz gibi bir yüzle son derece hassas doğdu. Birine tepeden bakarken kibirli ve mesafeli görünüyordu ama aynı zamanda açıklanamaz bir çekicilik yayıyordu. İnsanlar onu bir kez gördüklerinde korkacak ama aynı zamanda yakınlaşma arzusuna karşı koyamayacaklardı.
Önündeki çay fincanı yerde paramparça oldu ve sıcak çay doktorun sabahlığına sıçradı ve onu korkudan titretti. Söyleyeceği sözler bile boğazında düğümlendi.
Jiang Suizhou'nun sesi yavaşça yankılandı: "İmparatorun doğum günü ziyafeti... Majestelerinin doğum günü ziyafeti. Neden ardı ardına hatırlatıyorsun? Gitmek konusunda isteksiz olduğumu mu düşünüyorsun?"
Bu doktorun Pang Shao'nun beslediği köpek olduğunu biliyordu. Pang Shao, danışma adına sağlığını izlerken, bir şekilde onu daha da kızdırması talimatını verdi.
Jiang Suizhou ilk seferinde isyan edemedi ama bir dahaki sefere...Pang Shao, Jiang Suizhou'ya zorbalık yapmanın kolay olduğunu düşündü, bu yüzden kasıtlı olarak başkalarının gücünü göstermesine izin verdi.
Elbette onu kendi haline bırakamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After the Disabled God of War Became My Concubine
RomancePopüler bir efsaneye göre, Büyük Liang'ın ünlü Savaş Tanrısı Huo Wujiu, bir zamanlar bir düşman ülke tarafından ele geçirildi. Hapishaneye atılmadan önce meridyenleri kopmuş ve iki bacağı da kırılmıştı. Memleketin bu aciz hükümdarı onu aşağılamak iç...