Hou Zhu'nun tören muhafızlarıyla seyahat etmedikleri için dönüş yolculukları çok daha hızlıydı.
Akşam olduğunda araba kraliyet konutunun girişinde durdu.
Jiang Suizhou zaten sersemlemişti.
Zaten hastaydı, bu yüzden arabanın sürekli sallanması nedeniyle malikaneye dönüş yolculuğunun tamamını sersem bir halde geçirdi. Kuzeyi güneyden bile ayırt edemiyordu.
Bu nedenle, araba durur durmaz Meng Qianshan aceleyle içeri girdi ve birine doktor bulmasını emretti; Huo Wujiu tekerlekli sandalyesinde oturdu ve etrafındaki hizmetçilerin Jiang Suizhou'yu arabadan indirip tahtırevana koymasına yardım etmesini izledi.
Bazı nedenlerden dolayı Huo Wujiu kendini gerçekten boş hissetti.
Belki de bütün gün boyunca birini kollarında tuttuğu için onun sıcaklığına alışmıştı. Üstelik adam daha çok onun kollarında yuvalanmış küçük bir yaratığa benziyordu. Bütün sıcaklığı kalbine sızdı.
Artık gece rüzgarı estiği için, sıcak olan vücudunun yarısı aniden üşüdüğünü hissetti.
Huo Wujiu hareketsizce yerinde oturdu. Wei Kai öne çıkıp tekerlekli sandalyesini itene kadar kendine gelemedi.
Tam o sırada Meng Qianshan'ın sesi ön taraftan yankılandı, "Ekselansları?"
Huo Wujiu hemen o yöne baktı.
Gördüğü şey, tahtırevanda bir şeyler söyleyen Jiang Suizhou'ydu. Meng Qianshan ona doğru bakmaya devam etti ve ardından Meng Qianshan'ın şöyle dediğini duydu: "Endişelenmeyin Ekselansları. Madam Huo burada."
Huo Wujiu tekerlekli sandalyede yumruklarını sıktı.
...O gerçekten bir aptal.
Bir grup insan Jiang Suizhou'yu Anyin Salonuna geri götürürken Wei Kai, Huo Wujiu'yu avluya itti.
Bu sırada Anyin Salonu zaten parlak bir şekilde aydınlatılmıştı. Avludaki hizmetçiler aceleyle ileri geri koşturarak ana odaya yöneldiler.
"Li Changning çoktan oraya gitti. Endişelenmeyin, General." Wei Kai, Huo Wujiu'nun o yöne baktığını görünce arkasından rahatlatıcı bir şekilde fısıldadı.
Yine de Huo Wujiu'nun "Hadi gidip bir bakalım" dediğini duydu.
Wei Kai, Huo Wujiu'nun nereye gittiğini biliyordu bu yüzden sözleri duyunca yalanlamadı. Huo Wujiu'nun tekerlekli sandalyesini itaatkar bir şekilde ana odaya itti.
Odadaki herkes meşguldü. Prens her zaman hasta olduğundan, hizmetçiler ve uşaklar deneyimliydi ve düzenli hareket ediyorlardı.
Huo Wujiu elini kaldırdı ve Wei Kai'yi uzaklaştırdı. Tekerlekli sandalyesini itti ve Jiang Suizhou'nun yatak odasına gitti.
Hizmetçiler onu selamlama zahmetine girmediler ama o, ortalığı daha da karıştırmadı. Yatağın yakınındaki bir köşede sessizce durdu ve Li Changning'in Jiang Suizhou'ya teşhis koymasını ve tedavi etmesini izledi.
Oda, arabadan çok daha parlak bir şekilde aydınlatılmıştı. Bu nedenle Huo Wujiu, Jiang Suizhou'nun yanan kırmızı tenini de net bir şekilde görebiliyordu.
Her nasılsa Huo Wujiu aniden Jingwang Malikanesi'ne ilk geldiği günü hatırladı.
O sırada yara bere içindeydi ama hücresine onu tedavi edecek kimse gelmedi. Nemli ve soğuk hapishanede ancak nefesini tutabildi. Çok iyi bildiği nedenlerden dolayı Jingwang Malikanesi'ne gönderildi ve burada daha fazla aşağılanmanın acısını çekmeye hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After the Disabled God of War Became My Concubine
RomancePopüler bir efsaneye göre, Büyük Liang'ın ünlü Savaş Tanrısı Huo Wujiu, bir zamanlar bir düşman ülke tarafından ele geçirildi. Hapishaneye atılmadan önce meridyenleri kopmuş ve iki bacağı da kırılmıştı. Memleketin bu aciz hükümdarı onu aşağılamak iç...