62.Bölüm

374 46 6
                                    

Jiang Suizhou'nun beklediği gibi, atını tepenin eteğine doğru sürdüğünde avluda yaptığı şey çoktan herkesin kulağına ulaşmıştı.

Hou Zhu geldiğinde tuhaf bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Beşinci Kardeş, senin bizim güvenilir yardımcımız olduğun söylenebilir. Endişelerimiz hakkında endişelendiğinizi ve düşüncelerimizi dikkate aldığınızı bilmek çok sevindirici!"

Etraftaki herkes onu takip etti ve onunla birlikte güldü.

Bugün neşeli bir ruh halindeydi ve Jiang Suizhou bunu az çok duymuştu.

Sonuçta Pang Shao kartlarını en iyi nasıl oynayacağını biliyordu. Yeni sevgilisini sadece Hou Zhu'nun safında görevlendirmekle kalmadı, aynı zamanda ona değerli bir at bulmak için de her yola başvurdu. Hadımların kenarda kontrol ettiği tazılar da uzun ve güçlüydü. Av sahasında sayısız nadir ve egzotik hayvan vardı ve bunların her biri Hou Zhu'nun çok hoşuna gidiyordu.

Hou Zhu elindeki kırbacı tembelce salladı ve atını Jiang Suizhou'nun önünde yürümesi için teşvik etti.

"Gidelim mi, Beşinci Kardeş?" Gülümseyerek sordu.

"Bu küçük kardeşin sağlığı kötü ve geç geldi. Lütfen beni cezalandırın," Jiang Suizhou başını eğdi ve dedi.

Hou Zhu kahkahalara boğuldu ve onu tepeden tırnağa inceledi.

Jiang Suizhou bugün siyah bir binicilik kıyafeti giydi. Temiz ve düzenli görünüyordu ama solgun tenini gizlemek zordu.

"Sorun değil," diye hafifçe yanıtladı Hou Zhu ve ardından atını dörtnala ileri sürmeye teşvik etti.

Kalabalık daha sonra onu avlanma alanına kadar takip etti.

Dağın eteğini tepeler, nehirler ve çalılıklardan oluşan geniş bir alan çevreliyordu ve kenarını bir bakışta tahmin etmek imkansızdı.

Büyük Nehir'in güneyindeki bölgeler kuzeyden farklıydı ve geniş düz otlaklar görmek nadirdi. 

Ancak at sırtında avlanmak zorunda kaldıkları için çalılıklar bunu biraz zahmetli hale getiriyordu. 

Pang Shao, dağın eteğinde kasıtlı olarak insanlara düz bir alandaki tüm ağaçları temizleyip yerine bir çayır koymalarını emretti.

Herkes geldiğinde, at sırtındaki pek çok muhafız çoktan meraya dağılmıştı. Hou Zhu'nun avlanması için dağlarla çevrili hayvanları ormandan çıkarıp çayırlara sürüyorlardı.

Hou Zhu'nun gözleri parladı.

"Herkes burada olduğuna göre hepiniz kendinize yardım edebilirsiniz. Bugün birincilik ödülünü kazananlara büyük bir ödülüm var!"

Bunu söyledikten sonra Hou Zhu yayını ve okunu sırtına çekti, atını kırbaçladı ve önündeki bir keçiye doğru hücum etti.

Hou Zhu'nun arkasındaki insanlar onun 'kendinize yardım edin' dediğini duymuş olsalar da, hepsi Majestelerinin binicilik ve atış becerilerinin oldukça ortalama olduğunu biliyorlardı. Eğer Majestelerinin 'kendinize yardım edin' emrine gerçekten itaat edecek olsalardı, bu Majestelerinin yüzüne tokat atmak ve onun iyi ruh halini mahvetmekle eşdeğer olurdu.

Kalabalık bir süreliğine dağıldı ama çoğu Hou Zhu'nun çok gerisindeydi.

Jiang Suizhou eğlenceye katılmakla ilgilenmedi, bu yüzden atına bindi ve dörtnalla ilerledi. 

Neyse ki hava kapalıydı ve güneş pek parlak değildi. Jiang Suizhou yürüyüşe çıkmak istedi. Oldukça rahattı.

Hou Zhu'nun avlanmasını uzaktan izledi.

After the Disabled God of War Became My ConcubineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin