Bölüm 7

9 3 0
                                    


salonda ki koltuğa uzanmış bir saattir düşünüyorum. yerimden kalktım eymen odasında müzik dinliyor konuşmamız gerekiyordu. 

kapısını iki kere tıklatıp cevap gelmeden içeri girdim.

"kardeşim müsayit misin "

eymen " gel miraç "

" çağır kız arkadaşını , kaçmaktan yoruldum artık ne olacaksa olsun "

eymen" miraç sen ciddi misin , sorun.. sorun olmaz mı yani tehlikeli demiştin"

"ciddiyim tıkıldık kaldık buraya , hem havan değişir biraz , hepimize iyi gelir " yataktan kalkıp boynuma atladı 

"sen yeter ki iste "

eymen " e o zaman ben mesaj atıyım , yani haber veriyim demi, şey ben ne giyinicem ..."

"sakin ol sakin , aşık mısın olum sen" bunu lafın gelişi söylemiştim ama o ciddi almış gibi gözüküyordu. 

eymen " aşığım lan , aga bir gülüşü var böyle sanki onun gülüşünü gördüğümde unutuyorum bu hayatı, yaşananları , kendimi unutuyorum lan sadece telefondan konuştuk kanka düşün ,sadece telefonda" sonlara doğru sesini yükseltti .heyecanlı olduğu her halinden belli oluyordu.

oğuz " ne oluyor lan geldiler mi " jsjsjsjs bir şey oldu sanıp silahıyla gelmiş. sanki basılmış olsak konuşarak çözmeye çalışıcaz. 

"aynen oğuz gel bizde kahve içiyorduk, te Allah'ım ya "

eymen " oğuz senin şu siyah gömleğin burada mı "

oğuz " miraç kabul mu ettin, cidden mi lan" 

"tabi lan, bize yenge geliyor sjsjsjsj" eee eymen efendi bunları çekmek zorunda bukadar da olsun demi. 

oy ve yorum plss.

BEKLENMEDİK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin