Bölüm 13

8 2 0
                                    

saatlerce odadaydım. gömleğim ve ellerim kan olmuştu. odaya kimse de girmedi. iyi bari bunu becerebilmiş.

saatlerdir tek duyduğum ses bir araba sesiydi, o da büyük ihtimalle kızlardı. işim bitti, şuan durumu eskisine göre daha iyi. kurşunu çıkarınca işim baya kolaylaştı aslında tek sorun içerdeyken  dokulara çok zarar vermiş. kurşunu da yanıma alıp odadan çıktım.

kapıyı açar açmaz beş çift gözle karşılaştım. tahmin ettiğim gibi kızlarda gelmişti.

arya canım benim ağlamaktan harap olmuş. hiç sesi de çıkmadı güzelim benim, sesi sevmediğimi bilir.

oğuz "durumu nasıl?"

masal" daha iyi, uyanması biraz zaman alacak"

arya" masal çok teşekkür ederim" ağlayarak boynuma sarıldı.

"ne demek canım, her şeyi senin için yaptım. üzülme sen"

oğuz" ağlamanız bittiyse eğer içeri girebilir miyiz"

sinirlenmiş miydim = evet...

"hayır giremezsiniz, dinlenmesi gerek. ayrıca sizi duymayacaktır. bu arada sizinle biraz aşağıda konuşabilir miyiz."

oğuz" bizimle mi"

"evet"

miraç " tamam, oğuz gel peşimden"

oğuz" tamam geliyorum, ama tek bir yanlış hareketinizi görürsem size neler yaparım bir düşünün" 

adını bile bilmediğim şahsiyeti dinlerken sakin olmaya çalıştım. oda biraz önceki adamın peşinden gitti. kızlarla baş başa kalmıştık.

alisa' nın kulağına eğilip bir şeyeler söyledim, arya beni dinleyecek durumda değildi.

kızları arkamda bırakıp merdivenlerden aşağı inmeye çalıştım.

"biriniz ışık tutabilir mi." alisanın elinde arya nın telefonu vardı, ona güveniyor olmalılardı, fakat benim ve alisa nın telefonu onlardaydı.

miraç" gel" merdivenlerden yavaşça inmeye başladım.

salona indiğimde diğerinin elinde büyük bir ışık vardı , sayesinde önümü görecek şekilde yürüdüm. şimdi konuşma sırası bendeydi!

" şimdi lafımı hiç kesmeden beni dinleyin. yok eğer dinlemem diyorsanız da siz bilirsiniz. daha ne olduğunu  siz anlamadan yukarı çıkar ve arkadaşınızı eski haline getirip arkadaşlarımı da alıp burdan giderim. anlaşıldı mı?" ilk önce birbirlerine baktılar, daha sonra e tabi el mecbur bana bakıp kafa salladılar. hah şöyle yola gelin.

"eymenin burda kalmasına izin verip kim ambulans çağrılmasına neden oldu bilmiyorum ama bu çok cesur bir seçim olmuş doğrusu, o sivri zekalıyı tebrik ediyorum. neyse durumu şuan iyi uyanması biraz zaman alabilir . ben elimden geleni yaptım, bundan sonrası arkadaşınıza kalmış. eğer mücadele ederse uyanacak. bize gelirse bu gece burda kalıcaz, kurşunu çıkarırken gözlerim çok yoruldu bu şekilde araba kullanamam." pür dikkat beni dinlemişlerdi. eh böyle bir etkim de vardı doğrusu..

miraç "tamam sen ve arkadaşların  bu gece burda kal, daha fazla sorunda olmayız size. yarın sabah eymenin durumu iyi olursa da gidersiniz.... anlaştık mı?"

"anlaştık"

ha bu arada kurşunu çıkaracak bilgileri merak ediyorsanız okumaya devamm.


oy ve yorum atın plsss.

BEKLENMEDİK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin