Bölüm 9

8 3 0
                                    

masal' dan=

"işte ben girdim eve , ev darmadağandı, her  yer dağılmış kurşun... kurşunlar her yerdeydi tozdan zaten çok bir şey göremedim, o an anladım ne olduysa yeni olmuş. yukarı gel diye bir ses duydum, çıktım bi odadan sesler geliyordu girdim odaya .... ( ağlamaya başladı ) sadece telefonda telefonda görüntülü konuşmuştuk masal ama tanıdım , o an kalbim sızladı masal ilk defa hissettim bir kalbimin olduğunu.... ( arya her şeyi anlatmaya devam etti iki saat de gerçekten çok tuhaf şeyler yaşamıştı.)

miraç ' dan=

kızı beklemeye başladık...

"geldi , oğuz kızı getir" koşarak odadan çıktı.

arya " n- ne oldu burda! eymen ... eymen uyan , eymen aç gözlerini, ne oldu sana aç yalvarırım aç gözlerini" duygulanmıştım lan uzun zaman sonra ... kız kendini yatağın yanına attı ve ağlamaya başladı, tamam anladım sakin olun (  bunlar birbirlerine aşıktı, beni suçlayamazsınız ama 4 yıldır aşık olmamış ya da olunmamıştım ) 

"sakin. sakin ol ben miraç, eymen ' in arkadaşıyım"

arya "ne oldu ona burda ne oldu "sesi yüksek çıkıyor.

oğuz " sakin ol , şuan bunun bir anlamı yok. eymen yarım saattir böyle yani bişey yapmalısın. soru sorma ; burdan başka bir yere gidemeyiz ya da yardım çağramatız, şuan ne getirdiysen malzemelerde onlar."

arya " nasıl ya ben ne yapıcam , ne anlarım kurşundan pansumandan, yardım çağırın hemen yoksa o ölevek"

oğuz " evet ölecek! sen bir şey yapmazsan ölecek , şimdi bağırmayı kes ve telefonununu aç ne biliyim video falan izle "

"tamam ikiniz de sakin olun, adın ne?" korkmuş gözlerle  bakıyordu.

"sakin ol bak sana hitap etmemiz gerek , anladın mı ımmmmm heh bak ben miraç tamamı az önce sana bağıran hödükte oğuz , burda ne yaptığımızı da sorma. en azından şimdilik. anlaştıkmı" sakince başını salladı 

arya " tamam, ben Arya "

"tamam arya , şimdi biz çıkıcaz etrafa bakmamız gerek, sen burda kal ve elinden ne geliyorsa yapmaya çalış. sonra bir çaresine bakarız " odadan çıkıp alt kata geçtik. harbi ortam çok kötü gözüküyordu , kız korkmakta haklı aga , girmesi bile yürek isterdi. alışık olmayan biri için yani.

oy ve yorumm.

olaylar yavaştan şekillenmeye başladı, lütfen okuyup yorum yapın <3

BEKLENMEDİK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin