"lan oğuz harbi hödük sün yani , ne bağrıyon kıza onun suçuymuş gibi" ormana çıkmış dolanıyorduk, bu gün zaman hiç geçmiyordu. saat daha 20:00 'di hava yeni yeni kararıyordu.
oğuz " o an aklım başımdamıydı miraç, eymeni kaybedebiliriz lan o kızı mı düşünücem"
"yuh! lan oğlum hiç olmadı kız eymenin kız arkadaşı , yani ayıp ettin sanki"
oğuz " öyle mi diyorsun ya , alınmamıştır ya , hı ne diyon"
"yani ne biliyim, özür hak etti sanki"
oğuz " dilerizz hele eymen bir ayaklansın "
" aynen , hadi dönelim bir şey yok gibi"
oğuz " tamamdır"
.........
eve geldik arya ortalarda yoktu demek ki hala eymenin yanında . polisssssss hassss
" lan oğuz polis" koşarak yukarı çıktık, kızın polis çağırmamak hiç bir nedeni yoktu.
odaya öyle bir girdik ki kız korkudan sıçradı.
arya " yine ne oldu"
oğuz " sen polisi falan aramadın dimi"
arya "tabiki aramadım seni zeki"
oğuz " herhangi birirni"
arya " hayırr"
" tamam. yani kusura bakma seni tanımıyoruz"
arya" merak etmeyin eymen gözlerini açana kadar hiç bir şey yapmayacağım"
"durumu nasıl?"
arya " bilmiyorum, elimden geleni yaptım, video izleyerek. neyse ki ne yapmam gerektiğini biliyorum."
"ne!" sesim biraz tehditkar çıkmıştı
"arkadaşlarıma haber vericem. ( azımı açıp bir sey diyecektim ki ) hemen itiraz etme istesen. şuan fikir seçecek halimiz yok. hem arkadaşlarımdan size zarar gelmez. özellikle masal dan . onun özellikle gelmesi gerekiyor."
"neden özellikle o"
arya " masal tıp bi şeylerden anlar hem de baya anlar, eğer birilerine haber vermek istemiyorsanız o tak çaremiz ayrıca tanıdıklarınızda olduğunu düşünmüyorum, aksi taktirde çoktan çağır mış olurdunuz" haklıydı da şuan yardım isteyemezdik. adamlarımız vardı ama bu işe daha fazla insan bulaştırmak istemiyorum.
"ne dersin oğuz?"
oy ve yorumlar için tıklayın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENMEDİK AŞK
ChickLitHer şey normalken bir anda biriyle tanışırsın ve onunla birlikte, onun acısının baş karakteri olursun... BİR ANDA DİZLERİNİN ÜZERİEN ÇÜKTÜ VE " benim seni mutlu edebilmem için hayatının sonuna kadar eşin olmaya ihtiyacım var" DEDİ...