alisayla konuştum kızlar çoktan çoktan gitmişler.
bense daha yeni marketten çıktım. market dediğime bakmayın içerisinden giyimden kozmatiğe her şey var.
eve yaklaşırken marketten beri beni takip eden bir araba vardı. tesadüfte olabilir ama saçma sapan bir sürü yola saptım ama gitmedi. kimseyi tehlikeye atamayacağım için eve gitmekten vaz geçtim.
telefonumu açıp aryayı aradım.
"alo arya"
arya" masal nerdesin"
"arya ben eve gelmiyorum"
arya" ne demek gelmiyorum masal nerdesin."
"arya takip ediliyorum, gelirsem ne olacak bilmiyorum"
arya " ne yapacaksın peki"
"dolanıp izimi kayıpettiricem, merak etmeyin ararım ben sizi"
arya " tamam dikkat et!" telefonu kapatıp başka yola saptım.
telefonum tekrar çaldı, ekrana bakınca ev arkadaşım arıyor yazısını gördüm.
"alo miraç mü-"
miraç " nerdesin"
" dağa yoluna saptım."
miraç "tamam sakin ol, geliyorum"
"hayır hayır buna gerek"
miraç" ne demek gerek yok!"
"miraç tuzak olabilir gelme"
miraç " tamam oraya gelince düşünürüz."
"mir-" bu çocuk hep lafımı kesiyor ya
miraç " beni dinle masal, adamlarla mesafeni aç, sakın durma , sapa yollara da çok yaklaşma. zaten aramızda az mesafe var."
" ya bak gelmene gerek yok, babama haber verirdim"
miraç " çok geeç , silah falan gördün mü?"
"hayır ama olsa da sorun yok"
miraç" ne demek yok"
"bende de var." bir anda sesi yükseldi.
miraç " masal nasıl sende de var, nerden buldun, sakın eline alma."
"sakin ol babam kendimi korumam için vermişti, ayrıca kullanmayı da biliyorum."
miraç " hangi baba kızına kendini koruması için silah verir ya" bunu bana söylememişti, daha çok kendi kendine konuşuyormuş gibiydi, telefon hoparlör de olduğu için duymuştum.
miraç " hah şu siyah araba mı senin"
" evet, hızlıyız bakıyorum da"
miraç "bunu sonra konuşalım olur mu, şimdi şu peşindeki şerefsizlerle ilgilenelim."
"peki plan ne "
miraç " plan yok yani bam bam bam" ne demeye fırsat bulamadan silah sesleri duymaya başladım. salaktı bu çocuk.
" lan manyak napıyon." bir süre sonra arabama saplanan kurşun sesleri duydum.
bağırarak cevap veriyordu,
miraç " ohoo sen arada çok kaba oluyon"( miraç = dalga geçme mod:) açık)
" sana özel canım"
miraç " tamam şimdi biraz yavaşla"
"aynen delik deşik etsinler"
miraç " bir şey olmayacak yavaşla, şimdi dediğimde U dönüşü yap, hızlanıp eve sür"
"tamam"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
miraç' dan
hepimiz salonda oturuyorduk daha doğrusu eymen ve arya bir koltukta oğuz ve alisa başka koltukta konuşuyorlardı bense tekli koltuklara oturmuş bir şeyler içiyordum.
aryanın telefonu çaldığında hemen ciddileşti
arya "masal nerdesin"
bir süre karşı tarafı dinledi, sesi titreyerek cevap verdi,
arya " ne demek gelmiyorum masal nerdesin?"
birden ayağa kalktım, arya yine bir süre karşı tarafı dinledi,
arya " ne yapacaksın peki"
arya " tamam dikkat et!" telefonu kapatıp bana baktı.
" arya ne oldu? masal nerde "
arya " bilmiyorum, biri takip ediyormuş, kendimi kaybettirip gelicem dedi"
arabanın anahtarını alıp koşarak dışarı çıktım. arkamdan bağırıyorlardı ama kimseyi dinleyecek durumda değildim. eğer ona bir şey olursa kendimi asla affetmeyeceğim, asla!
tek elimle arabayı kullanarak diğeriyle de masalı aradım.
masal "alo miraç mü-"
" nerdesin"
masal " dağa yoluna saptım."
"tamam sakin ol, geliyorum"
masal "hayır hayır buna gerek"
" ne demek gerek yok!"
masal" miraç tuzak olabilir gelme"
" tamam oraya gelince düşünürüz."
masal" mir-" lafını kesiyorum ama böyle gidersek yetişemeyeceği,
" beni dinle masal, adamlarla mesafeni aç, sakın durma , sapa yollara da çok yaklaşma. zaten aramızda az mesafe var."
masal" ya bak gelmene gerek yok, babama haber verirdim"
" çok geeç , silah falan gördün mü?" gerçi görseydi çoktan ateş ediyor ulurlardı ama yine de sormakta var.
masal "hayır ama olsa da sorun yok" aynen en fazla kevgire çevirirler, bu kızda ki cesarete hayranım harbi.
" ne demek yok"
masal "bende de var." ne ne ne! nasıl var ya , aynı şeyden mi bahsediyorduk. 12. sınııfa giden bir kızda nasıl silah olabiliyor of kafayı yiycem.
bu sinirlenmeme neden oldu,
" masal nasıl sende de var, nerden buldun, sakın eline alma."
masal "sakin ol babam kendimi korumam için vermişti, ayrıca kullanmayı da biliyorum."
inanamıyorum " hangi baba kızına kendini koruması için silah verir ya" kendi kendime söyleniyorum da korkmaya da başladım, bu kız bizi çeker vurur aga.
yetişemeyeceğim diye düşünürken önümde iki araba gördüm,
" hah şu siyah araba mı senin"
masal " evet, hızlıyız bakıyorum da"
"bunu sonra konuşalım olur mu, şimdi şu peşindeki şerefsizlerle ilgilenelim."
masal "peki plan ne " plan mı bir de plana dahil olmak istiyor şimdi kafayı yiyeceğim.
" plan yok yani bam bam bam" geçen evi tarayan şerefsizlere iki tane sıkamadığım için zaten doluydum. silahımı alıp camdan sıkmaya başladım.
masal " lan manyak napıyon." aha kızın ağzını bozduk jsjsjsjjss
" ohoo sen arada çok kaba oluyorsun."
masal " sana özel canım" canım mı yavaş ol lan elimde silah var
" tamam şimdi biraz yavaşla"
masal "aynen delik deşik etsinler" buna asla izin vermem,
" bir şey olmayacak yavaşla, şimdi dediğimde U dönüşü yap, hızlanıp eve sür"
masal "tamam"
oy ve yorum yapmayı UNUTMA..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENMEDİK AŞK
ChickLitHer şey normalken bir anda biriyle tanışırsın ve onunla birlikte, onun acısının baş karakteri olursun... BİR ANDA DİZLERİNİN ÜZERİEN ÇÜKTÜ VE " benim seni mutlu edebilmem için hayatının sonuna kadar eşin olmaya ihtiyacım var" DEDİ...