masal' dan
"tamam"
-" hazır mısın ?"
"evet"
-" şimdi!"
ani bir U dönüşü başımın dönmesine sebep oldu. ben döndüğüm de son bir silah sesi daha duydum. miraç şoförü vurmuştu.
tam miraç' ın arabasının yanına geldiğim de ;
" miraç eve gidince hatırlat üzerine kusayım" güldü
-" hayhay bekliyor olacağım" bu sefer bende gülmüştüm.
ben önde miraç arkada eve gidiyoruz, telefonlar hala açık.
-" hatırlat da telefon faturasını sana atıyım."
" hıhı bende öyle diyordum."
-" kalp kal-"
"ay tamam tamam sus at , ödeyeceğim"
miraç arada sesi gülüyordu bense pis pis sırıtıyordum.
-" bu arada rica ederim"
" ne demek, ne demek"
-" ya of bir şeyi de anlamasan olmaz mı"
" ahaha ama çok belli ediyorsun ne yapıyım."
-" vayy öyle olsun, bundan sonra takılmıyorum sana "
" pardon sen mi bana takılıyordun, farketmemişim." takılma sırası bendeydi.
ses çıkmadı...
" miraç orda mısın?" hala ses yok,
" miraç! öldün mü ya ses ver"
-" pardon siz kimsiniz?"
"haha çok komik cidden, hatırlat bi de madalya takıyım"
-" ne den olmasın?"
"pis"
-" ne oldu, atar gider yapıyordun"
" hah sen atarı gideri daha görmemişsin" telefonu kapattım ve tam gaz sürmeye başladım. adamlardan kaçarken bu kadar hızlı sürmüyordum. oh olsun ona.
🚙 🚗
eve vardığım da arabayı park edip indim, o da peşimden indi. tam eve gireceği anda kolumdan tuttu.
" ne var , siz kimsiniz?"
-" haddini bilmeyen öküz diyelim"
"bence de diyelim."
-" bu öküzü affetmeyecek misiniz"
"hayır neden affediyim?"
" hmm ben olsam bu yakışıklı öküzü affederdim çünkü" bak bak, aklı sıra şirinlik yapıyor. yeme masal bunları tam gaz devam.
" o zaman git yakışıklı başka bir öküz bul, sonra kalbini kır, ve ben yakışıklı bir öküzüm beni affet de . hadi bakalım yolun açık olsun" tövbe tövbe ya pis pis sırıtıyordu karşımda. şeytan diyor çak iki tane ağzına, bak bakalım ondan sonra sırıta biliyor mu. ama yapar mıydım tabi ki hayır, benim ona gücüm yetmez aga , eğri oturalım düz konuşalım şimdi. filinta gibi çocuk, şimdi ben buna bir şey yapsam yaradan döner " ben onun yaratırken neler çektim biliyor musun" der, ee haklı da.
-" masal noldu dondun"
" ha şey yok bir şey, hem sen benim adımı nerden biliyorsun."
-"kuşlar söyledi" tam lafı koyacaktım ki kapıdan biri bağırdı.
oğuz " eee bu gece ordasınız herhalde!"
hakikaten ya sokak ortasında durmuş laf dalaşına girmiştik. sanki az önce silahlı çatışmaya giren biz değilmişiz gibi.
-" tamam oğuz , geliyoruz" sinirlenmişti birden. eve geçerken,
" ne oldu laf sokmaların bitmemiş miydi, olsun sen üzülme akşam yazıp atarsın"
arkamdan sırıta sırıta eve girdi ya uyuz.( arkandaki çocuğu nasıl görüyorsun diye sorabilirsiniz , işte bu his. ama bana özel değil kadınların doğasında var.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eve girer girmez soru yağmuruna tutulmuştuk. her şeyi cevapladıktan sonra gece devam etti.
hep birlikte sanki yıllardır birbirini görmeyen sıkı dostlar gibi film izledik, mısır patlattık, müzik dinledik, sohbet ettik......... her şey gerçekten çok güzeldi.
HİKAYENİN DEVAMINI MERAK EDİYORSANIZ OY VE YORUM ATIP BEKLEMEDE KALIN <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENMEDİK AŞK
ChickLitHer şey normalken bir anda biriyle tanışırsın ve onunla birlikte, onun acısının baş karakteri olursun... BİR ANDA DİZLERİNİN ÜZERİEN ÇÜKTÜ VE " benim seni mutlu edebilmem için hayatının sonuna kadar eşin olmaya ihtiyacım var" DEDİ...