sorusunun üzerinden iki gün geçmişti. ve ben hala cevap vermemiştim. (siz olsanız verebilir misiniz?)
okula gidip geliyordum. kızlarla da sadece okulda görüştüğümüz de konuşuyoruz. onun dışında telefonlarını da açmıyorum. çünkü ne diyeceğimi bilmiyorum.
alisa , oğuzla - aryada , eymen le çok mutlu kendi dertlerimle sıkmak istemiyorum onları.
bu süre zarfında ig da biriyle tanıştım. ilk önce bana istek attı bende kabul ettim. daha sonra attığım story den okulun fotoğrafını görmüş, konuşmaya başladık. bizim okulun eski mezunlarındanmış. baya kafa biri aslında konuşunca iyi geliyor.
tam telefonu kapatacakken bildirim geldi. kimin attığına bakarken "ev arkadaşım" yazısını görmemle irkilmem bir oldu. kutucuğun üstüne tıkladım.
ev ar..: masal müsait misin?
-evet
ev ar..: buluşabilir miyiz, sana bir şey sormak istiyorum?
- o kadar da değil. ne soracaksan burdan sorabilirsin.
-" peki. sen hangi okula gidiyorsun." ne önemi vardı ki şimdi.
"akar koleji, neden sordun?"
-" hiç . yani sadece formanı ilk gördüğümde tanıdık geldi"
" tamam, başka bir şey?"
-" hayır yok. teşekkür ederim."
tam telefonu kapatacağım an,
-" küs müyüz?" diye mesaj attı.
" hayır, sadece tanımadığım kişilerle konuşmamam gerektiğini fark ettim."
arkadaşlar olmayacak yerde gelen gururuma selam verin👋👋
-" tanıştığımızı sanmıştım."
"bende seni tanıdığımı sanmıştım ama yanılmışım. takma yani"
-" hayır sen bir şeye kırılmışsın söyle. ben mi bir şey yaptım?"
" hop hop sen bana ne yapabilirsin ki sana kırılayım?"
-" peki öyle olsun. hoşça kal yabancı."
gitme, yazacaktım ki geri sildim. önce kendimi dinlemeliydim. hisleri mi bilip ona göre davranmak istiyorum. böylece her şey daha açık olsun.
telefonu sessiz moda alıp , uzandım. tek istediğim şey uyumaktı.
oy ve yorum..💌🎇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENMEDİK AŞK
ChickLitHer şey normalken bir anda biriyle tanışırsın ve onunla birlikte, onun acısının baş karakteri olursun... BİR ANDA DİZLERİNİN ÜZERİEN ÇÜKTÜ VE " benim seni mutlu edebilmem için hayatının sonuna kadar eşin olmaya ihtiyacım var" DEDİ...