Bölüm 5

11 4 0
                                    

Arya " kızlar size söylemem gereken çok önemli bi konu var" Arya sonunda gelmişti ve korkutucu şekilde çok endişeli gözüküyordu.

Alisa ile birlikte aniden ayağa kalktık. 

Arya kesintisiz konuşmaya başladı.

Arya "kızlar şimdi ben Eymen' in yanına gittim ya. ah en başından başlıyorum, (derin bir nefes aldı, cidden merak etmiştim.) biz dün akşam Eymen ile konuştuk, çocuk tabi haklı olarak ses kaydını sordu.(bana ters bir bakış attı) bende böyle anlatamayacağımı söyleyip yarın buluşmak istediğimi söyledim. kabul etmesi biraz zaman aldı, anlamadığım şekilde olmaz deyip durdu başta. tabi baktı durmayacağım sonunda kabul etti ama her yere gelemeyeceğini söyleyip onun söyleyeceği yere gelmemi istedi, bende direk kabul ettim. özlemiş tim ne de olsa. neyse işte attığı konum çok tuhaf bir yerdi, böyle şehrin en ücra yerinde ve doğru düzgün bir eve benzemeyen yerdeydi. yani arkadaşlarıyla takıldığını  ve sorun olmayacağını düşündüm. bi kaç saat sonra bir mesaj geldi ufak bir kaza geçirdiğini ve bazı malzemelere ihtiyacı olduğunu yazmıştı, e bende eczaneden ihtiyacı olabileceği şeyleri aldım. sonra konuma gittim , ev dışardan savaş alanına benziyordu yani dedim ya işte zaten ev eskiydi , o izlerinde eski olduğunu düşündüm. kapıyı tıklatacakken kapı bir anda ardına kadar açıldı eve girdim ama o an şok oldum, yani gördüklerim offffffff....." bu işin sonu hislerimle doğru orantılıydı işte.  ama kendimi toparlamalıydım ne de olsa panik şuan istediğim en son şeydi yavaş hareketlerle Arya' nın önünde eğildim,(Alisa sanki akşam haberleri izliyormuş ta son dakika haberi çıkmış gibi pür dikkat dinliyordu.)

"tamam sakin arya biz senin yanındayız. sakin ol ve devam et."

Sonunu ben ce merak ediyoruz.... 

OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYINN

BEKLENMEDİK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin