-Jungkook
Gürültü. Etrafa sadece saçma sapan bir gürültü hakimdi. Bir yanda ordan oraya yalandan sanki çok aceleleri varmışcasına koşan öğrenciler, bir yanda ise öğrencilerin aksine gerçekten aceleleri olan öğretmenler...
Ben ise okulun öğle molasında kafeteryaya oturmuş bu senenin nasıl geçeceğini düşünüyordum. Nasıl kavga etmeden bu seneyi bitirecektim? Tanrım.. imkan bile vermiyordum kendime, illaki Taehyung denen amiple kavga ederdim, benim DNA'mda bu vardı. Beni görmüş müydü emin değildim ama ben onu gördüğüm için sik gibi hissediyordum. Ondan tam anlamıyla iğreniyor ve nefret ediyordum.
25 dakikadır masamda öylece duran çayımdan bir yudum aldım ve sınıfa çıktım. Ders 10 dakikaya başlayacaktı. Açıkcası dersler umrumda değildi ama bir şekilde okula geliyordum işte. Tembel bir öğrenci değildim ama götüm tutuşmadan derslere ya da sınavlara çalısmazdım.
Sırama oturduktan 5 dakika sonra Yoongi yanıma geldi. O da benim kadar keyifsiz gözüküyordu. Düşmanımız olan Jiminden 1 cm kısa olduğunu kabullenmiş olmalıydı. Yoksa asla keyifsiz olmazdı.
"Noldu lan Yoongi, Jiminden 1 cm kısa olduğunu kabul mü ettin yoksa?"
Derin ve oldukça sinirli bir nefes aldı.
"Bak anlamıyor musun benden uzun DE-ĞİL sadece boynu uzun olduğu için öyle gözüküyor yoksa ben ondan uzunum"
Onu onaylarmış gibi kafamı salladım sonra Jin koşarak yanımıza geldi.
"Lan lan lan bomba haberlerim var sizce kimi gördüm?"
Biz ona boş gözlerle bakınca o da kendini sorgularmış gibi düşünmeye başladı
"Aaa doğru lan Taehyung'un okula döndüğünü grupta konuşmuştuk tamam yanlış alarm"
"Sen harbi gerizekalısın Jin"
"Güzel zekama laf etme sikerim belanı bak hacı cav cav"
Mal amına koyayım der gibi bakışlarımızı(?) attıktan sonra hocanın derse girmesiyle yerlerimize oturduk.
•••
Ders bittikten sonra derse 10 dakika geç giren Jennie ve Lisayı arkalarını dönmeleri için dürttüm. Niye geç geldilerse artık.
"Siz hayırdır lan hangi dağda kurt öldü de derse geç kaldınız?"
"Valla geç kalmadık jeykey isteyerek geç geldik kafeteryada oturup kahve içtik biraz sonra geldik"
'İnanayım mı?' Bakışlarımı onlara yolladıktan sonra ikisi tekrardan aşağı ineceklerini soylediler ve gittiler.
Xiumin Jin ve Yoongi de tuvalete gideceklerini söyleyip gittiler ve yine kendime yalnız kalmıştım.
•••
Whatsapp grubu
"jeykey geldi kaçın"Jin
Acil aşağı gel JungkookXiumin
Acil aşağı gel JungkookYoongi
Acil aşağı gel JungkookJungkook
Lan tövbe bismillah noluyorJin
Sadece kafeteryaya gel•••
Hemen bir hışımla kafeteryaya koşmuştum ve tanrı aşkına Lisa,Jennie ve Jisoo, Rosé kavga ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opposite Class | Taekook
FanfictionSon dönemde yaşanan kavgaları yüzünden okuldan uzaklaştırma alan Kim Taehyung ve Jeon Jungkook, birbirlerinden habersiz okula geri döndükten sonra nefretlerinin aşkla sonlanacağını düşünmemişlerdi. *** "Sen beni öyle öpersen benim neye dönüşeceğimi...