Jungkook~
Şuan bulunduğum ortamı birine anlatsam kesinlikle benimle dalga geçerdi. O kadar ironikdi ki. Tüm tayfa olarak bizim evde toplanmıştık annemle babam evde değildi ve biz de fırsat bu fırsat diyerek hem ev boş olduğundan bir de en büyük ev bende olduğundan bizde toplanmıştık. Yoongi hyung gelirken biraz bira ve soju alma, Jennie ye ise içkilerin yanına yiyecek bir şeyler alma görevi vemiştik. İkisi de tam takır gelmişti. Diğerleri ise işte elleri boş bir şekilde belirlediğimiz saatten 1 saat önce kapıdaydı. Canları sağolsun.
Şuan ise kafaları biraz kıyaktı. 1.5 şişe soju bitmişti. Jin hyung oturduğu koltuktan ayağa kalkmaya çalışarak elindeki boş şişeyi hararetli bir şekilde Xiumin'e sallıyor, Yoongi hyung ise şişe elinden yanlışlıkla(?) fırlamasın diye Jin hyungun ellerini tutmaya çalışıyordu. Xiumin ise mutfak ile oturma odasını ayıran ada tarzı tezgahın arkasına saklanarak Jin hyunga korkar bakışlar eşliğinde çıklama yapmaya çalışıyordu. Jennie Lisa ve ben ise kenara dizilmiş koltukta onları gayet keyifli bir şekilde izliyorduk.
"Bak oğlum bu şişeyi senin götüne sokarım. Sen kimsin bana tipin ortalama diyorsun? Kimsin lan sen, çöp torbası. Aynaya bakmaya utanmıyor musun sen? Ben sana tipin ortalamanın altında diyor muyum?"
Gülmekten çatlayacak durumdaydım gerçekten. Gülmekten karnımı tutuyordum artık. Jennie ortamı fişeklemek için konuşmaya başlamıştı.
"Jin bak Xiumin sanki hâlâ içinden bir şeyler mırıldanıyor. Bana 'Jin çok egolu' diyor gibi geldi. Dimi Lisa ben mi yanlış gördüm."
"Yok cidden ben de gördüm dedi sanki."
Yoongi sabırla nefes aldı.
"Ulan adamı yeni oturttum zaten bi ağzınız dursun ya"
Gülmekten geberecektim.
"Jin bak sen beni yanlış anladın ya ben sana ortalama dedim ama neye göre kime göre. Belki benim ortalama anlaşıyım ortalamanın üstü ile aynı? Nerden biliyorsun? Hemen saldırıyorsun ya vallahi korkuyorum yanında konuşmaya amına koyayım."
Savunması sokratesi elerdi bence.
"Neyse bu seferlik affediyorum. Adam ol almayım façanı."
Xiumin arkasını dönerken 'mal amına koyayım' demişti. Jennie tam bunu da yetiştirecekken kolumla susması için onu dürtmüştüm. O da anlayıp parmaklarıyla ağzına sahte bir fermuar çekmişti.
Jin hyung "Benim kusmam lazım" diyerek koşa koşa banyoya gitmişti. Şimdi kendine gelir 15 20 dakikaya ayılırdı o. Hep böyleydi.
Ben sarhoş değildim. Azıcık soju içmiştim. Kızlar sadece bira içmişti, Yoongi hyung bayağı içmişti ama bünyesi alkole dayanıklı olduğu için herkesten ayıktı. Xiumin 2 biraya çakır keyif olmuştu. Salak alkole çok dayanıksızdı ama ısrarla içiyordu.
Lisa ani bir fikirle ortaya atıldı.
"Hadi doğruluk mu? cesaret mi? oynayalım!"
Jennie, Lisa'nın fikri hoşuna gitmiş olacak ki heycanla ellerini çırptı.
Xiumin ise tedirgin bakışlar atarak "jin beni kesmez ise oynarız canım arkadaşlarım ama beni son görüşünüz olabilir çünkü. Jin amına koyayım korkuyorum. Kaçsam mı? Şimdi iki ihtimal var. Ya kaçtığımı anlayıp peşimden gelip beni dövme ihtimali ya da hiçbir şey yapmayıp 4 ay benle dalga geçmeniz ihtimali." Dedi.Ardından kendince bir süre düşündü.
"Yok ya ben kalayım en iyisi."
Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opposite Class | Taekook
FanfictionSon dönemde yaşanan kavgaları yüzünden okuldan uzaklaştırma alan Kim Taehyung ve Jeon Jungkook, birbirlerinden habersiz okula geri döndükten sonra nefretlerinin aşkla sonlanacağını düşünmemişlerdi. *** "Sen beni öyle öpersen benim neye dönüşeceğimi...