Taehyung~
Hoca gider gitmez Jungkook ile birbirimizden ayrıldık. Etraftakiler şaşırdıklarını belli eden ufak sesler çıkarıyor bazıları bize bakarak aralarında konuşuyorlardı. Bizimkilere baktığımda onlarında şaşkın bakışlarıyla karşılaştım. Zaten yalandan sarılmıştık ne bu tepkiler böyle? Jungkook son kez sinirle yüzüme bakıp arkasına dönmeden ordan gitmişti. En az onun kadar bende sinirliydim ama neye sinirli olduğumu bilmiyordum. Aslına bakarsanız az önce eğleniyor bile olabilirdim çünkü Jungkook hoca olmadığı zaman kükrüyor ama hoca gelince süt dökmüş kedi gibi oluyordu. Bende öyleydim ki muhtemelen onun bu davranışının nedeni de benimkiyle aynıydı. Eğer bi daha herhangi bir kavgada adımız dahi geçerse okuldan tamamen atılacaktık. Bunu riske atmayı anlaşılan o da istemiyordu.
Dediğim gibi Jungkook ile eğlenmeyi seviyordum. Onu zorda bırakıp sonra hiçbir şey olmamış gibi davranmak garip bir şekilde hoşuma gidiyordu ama kendisinden nefret ediyordum. Öğle arası olduğu için zilin çalmasına hâlâ biraz zaman varken tek fırsatım olan bu an da onu sinir etmekten hiç çekinemezdim.
"O sana kesinlikle hoca geldiği için sarıldı değil mi? Evet evet kesinlikle öyle" dedi Jimin. Karşı taraftan Jennie denen kız hemen
"Yok canım aşık olduğu için sarıldı. Gerçekten gerizekalısınız eğer okuldan atılma riski olmasaydı ağzınıza sıçardı hepinizin!" diye ortaya atlayınca kaostan beslenen kardeşimin lafı üzerine burda yine olay çıkacağını anlayıp sınıfa doğru ilerledim. Giderken Jisoo'nun
"Ateş olsa göt kadar yer yakar amına koyayım! Sen neyin kafasındasın yürüyen merdiven?" deyişini ve Hoseok'un
"Kızlar gerçekten kavga edecek misiniz? Ona göre mısır dağıtacağım herkese." diye arada söylediği şeyleri duyabiliyordum.
Kendi katımıza geldiğimde sınıfıma girecektim ki duyduğum sesle kafamı hemen karşı sınıfa çevirdim.
"Çıksana oğlum ne bakıyon üstten üstten?"
"Lan bizi niye sınıftan çıkarıyorsun manyak mısın sen?"
"He manyağım, üzerinde göstereyim mi ne çeşit bi manyak olduğumu? Çık şu sınıftan!" diyerek iki tane çocuğu sınıftan çıkaran Jungkook'a anlamsız bakışlar attım. Bu çocuk nasıl bu kadar sinirli olabiliyordu? Evet, birbirimizi sevmiyoruz ve aklımıza bile gelince dövesimiz geliyor ama ben olayı bittikten sonra hiç umursamazdım. Jungkook öyle değildi. Eğer okulda olmasaydık şu an bana
"Aklın varsa gözüme gözükme seni öldürürüm piç herif!" deyip sınıfın kapısını sertçe kapatmakla kalmayıp muhtemlen eylemi gerçekleştirirdi. Şu an sınıfta tek olduğunu biliyordum ve ne tesadüftür ki canım sıkılıyordu. Aklıma gelen şeyle hafifçe sırıttım. Jungkook'a ilk günden ne kadar eğleneceğimizi göstersem fena olmazdı değil mi?
Koridorda gezen alt sınıf öğrencilerinden Jungwon'u durdurdum. Beni çok seviyordu. Okulda ne zaman bir olay olsa hemen herkese haber verirdi. Ayaklı gazete gibi birşeydi çocuk, her şeyden haberi vardı.
"Noldu hyung? Bir sorun mu var? Hemen bizimkileri toplayayım mı?" diye heyecanla sorunca gülümsedim ve elimi omzuna koyup ona doğru eğildim.
"Senden bir şey isteyeceğim Jungwon" dediğimde gülümseyerek başını salladı.
***
Jimin~
"Bana bak sarı! Yeminim olsun kafanı şu duvara bi sürterim alev alırsın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opposite Class | Taekook
FanficSon dönemde yaşanan kavgaları yüzünden okuldan uzaklaştırma alan Kim Taehyung ve Jeon Jungkook, birbirlerinden habersiz okula geri döndükten sonra nefretlerinin aşkla sonlanacağını düşünmemişlerdi. *** "Sen beni öyle öpersen benim neye dönüşeceğimi...