Taehyung~
"Ulan otursana!"
"Kardeşim oturmak istemiyorum bi sal beni."
"Tahtayı görmüyorum gerizekalı koca götün önümü kapatıyor!"
"Sen de ayağa kalk o zaman."
"Namjoon tut beni yoksa dalacağım şimdi buna!"
"Bi kesin amına koyayım hoca duyacak!"
Namjoon'un ikimize de savurduğu ama sadece bana isabet eden kolundan sonra Hoseok ile olan gereksiz tartışmamıza son vermiştik. Aptal çocuk askılıkların olduğu duvar kenarında oturmasına rağmen dersi ayakta dinliyordu. Bu hep böyleydi. Hoseok oturmayı bilmiyordu resmen. Götünde kurt var herhalde. Hayır, arkaya geç diyorum geçmiyor da, orda göremiyormuş beyfendi.
Zaten 2 ders önceki öğle arası teneffüsü yüzünden Jungkook'a yine sinirlenmiştim bi de bu salakla uğraşıyordum. Gömleğinin arkasından tutup onu yerine oturttum hoca görmeden ama bana küfür edip tekrar ayaklanmıştı.
"Götünü eşek arıları soksun Hoseok. Gece karabasanlara yem ol Hoseok. Sadece serçe değil tüm parmaklarını masanın köşesine çarp Hoseok. Tatlıda şeker yerine tuz koyan bi sevgili bul Hoseok."
"Etkileyiciydi." diyen Jimin ile elimi alnıma vurup saçımı geriye ittim.
Tanrım, neden bu gerizekalılar benim her şeyimdi.
"Çocuklar orda bir sorun mu var?"
Hocanın sorusuna karşılık ağzımı açmadan sadece elimle boydan boya Hoseok'u gösterdim ki hocalar da dahil herkes alışmaya başlamıştı bu duruma.
"Hoseok bu senede mi oturamıyorsun?"
"Hocam ben derse oturunca adapte olamıyorum ki geçen sene bu yüzden kaldım"
"Siktir ordan, sırf "bana da çift dikişli desinler diye mallık yapıp kaldım" demiyor da..."
Jimin'in kısık sesle sadece bizim duyabileceğimiz şekilde söylediği şeye hepimiz kıkırdadık.
"Sus lan yerden bitme çimen!"
"Hoseok otur yerine hadi!"
"Şimdi oturuyorum hocam ama dersten kalırsam kimse hesap sormasın bana sonra."
"Bebeğim senin zekandan kimse şüphe etmez merak etme" dedi Jisoo. Rosé ile beraber Hoseok ve Jimin'in önünde oturuyor gülerek sohbete dahil oluyorlardı.
"Laf mı soktun sen Pikachu? Ay yerim seni."
"Gençler kaynatmayın kendi aranızda! Zil çalacak şimdi hadi beş dakika daha sabredin."
"He oturayım o zaman ben" deyip yerine oturan Hoseok'un kafasına vurdum yavaşça.
"5 dakika kaldı amına koyayım otursan n'olur? Siktir git, bugün hepimize sen içecek ısmarlayacaksın."
"Ben bi soda alayım lütfen" diye destek çıktı bana Jimin.
"Babanızın uşağı var değil mi itler? Madem en zengin benim diye götünü yırtıyorsun git sen al." Diye konuştu son cümlesini bana yönelterek. En zengin ben olabilirim ama 6 tane içecek alacak kadar zengindi o da.
"Hoseok, görende üç kuruş paran yok zanneder amına koyayım sen benden daha zenginsin."
"Avuttun beni Namjoon, neyse tamam alırım. Ne istiyorsanız tam şu an söyleyin zil çaldığı an kantine uçacağım çünkü. Sonra vay efendim bana niye keçi boku gibi yuvarlak çikolata aldın demeyin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opposite Class | Taekook
FanfictionSon dönemde yaşanan kavgaları yüzünden okuldan uzaklaştırma alan Kim Taehyung ve Jeon Jungkook, birbirlerinden habersiz okula geri döndükten sonra nefretlerinin aşkla sonlanacağını düşünmemişlerdi. *** "Sen beni öyle öpersen benim neye dönüşeceğimi...