17| İflah olmaz bir sapık.
"Emin misin? Gerçekten bizi tanımazlar mı?" Büyük kapının önünde Jungkook'u yine durdurmuştum. Omzundaki elimi sakince kavramış, bileğimden ufak bir hamleyle yanına çekmişti beni.
"Burası sadece VIP konukların alındığı ve kamera çekimlerinin yasak olduğu bir yer. Yani içerisi ünlü kaynıyordur. Bizi fark etmezler bile." Başımı salladım hafifçe. Ardından sonunda az çok cesaretlenebilmiş beni içeri sokabilmişti.
Aslında birkaç ödül törenine, after party'lerine katılmıştım. Ama bu gördüklerim, daha önce görmediğim cinstenti. Tanıdık birçok sima vardı ve eğlenmek adına her şeyi, cidden her şeyi yapıyorlardı.
Altımdaki şort tüm giyilenlerin yanında uzun bile duruyor olabilirdi. Ki neredeyse çıplak olanları bile görmüştüm. Direklerde dans edenler, sürekli değişiyordu. Öpüşenler o kadar çoktu ki, sayamazdım bile. Renkli ışıklar her yeri ışıl ışıl yapıyordu. Tabi beraberinde yoğun bir sigara ve alkol kokusu vardı.
Bizde açılışı Jungkook'un bizim için aldığı iki birayla yapmıştık. Çok abartmadan dozunda eğlenmeli, kimseye malzeme vermemeliydik. Zaten menajerim duysa eminim ki büyük kavga çıkardı.
Jungkook yerinde hafif hafif kıpırdanmaya başlamıştı. Açıkçası bugün onu normalde gördüğümden daha farklı bir tarafıyla tanıyor gibi hissediyordum.
Öncelikle tarzı bile şu an, çok farklı geliyordu bana. Giydiği boğazlı body, taktığı aksesuarları, piercingleri... Saçının tarzı bile farklıydı. Ona çok yakıştığı da reddedilemez bir gerçekti tabi.
Onun yanında çok daha normal kalıyordum bence. Çünkü dikkatleri o kadar üstüne çekiyordu ki, dönüp ona bakan onlarca insan vardı.Ben ise onu kırmamak adına seçtiği crop yarım boğazlı body ve şortu giymiştim. Sadece üzerime çizgili bir tişörtü de eklemiştim. Detaylı bir kemer, birkaç aksesuar. Bunları da Jungkook seçmişti zaten benim için.
(netlik berbat ama daha iyisini bulamadım. Hayal gücünüze sığınıyorum bu konuda.)
Açıkçası, biraz yakın duruyordu kombinlerimiz. Boğazlı bodyler, kumaş siyah altlar... Belki Jungkook bilerek seçmişti, belki bilmeden. Yinede benim aklımın bir köşesindeydi tüm bunlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vanitati || taekook
ספרות חובביםBay Jeon'a can borçluydu Taehyung. Canı pahasına olsun bu borcu ödemek için çalışıyordu lakin, yetmiyordu. Elindeki her şeyi verse bile ödeyemiyordu. Bu yüzden Bay Jeon'un biricik oğluna kalbini vermeyi seçti. [kth+jjk] Yayın tarihi: 22.02.2022 - 1...