Taehyung halsizce mutfağa inerken annesi onu farketti ve "Dur bakayım sen!" Diye seslenip durdurmuştu.Taehyung korkuyla olduğu yere adeta çakılmıştı.
"N-noldu anne?" Dedi titreyerek.
"Son zamanlarda kilo mu aldın?" İşte annesi farketmişti.Şimdi ne olacaktı.Yine yalan söylemekten başka çaresi yoktu.Son zamanlarda bir şeylerin değiştiğini farkediyor ancak anlam veremiyordu.Ne olduysa Jeonguk'un işaretlediği günden sonra olmuştu.Eğer işaretlenmesiyle ilgiliyse bittiğinin resmiydi.Bu yüzden inkar etmeliydi.
"N-ne hayır anne" dedi gözlerini kaçırarak.Taehyung'un aksine annesi sinir bozucu bir şekilde sakindi.
"Taehyung bana kör muamelesi yapma!" Taehyung hala korkudan titreyen bacaklarıyla ayakta durmaya çalışarak
"Gerçekten almadım" dedi bir yalana daha başvurarak.Annesi fazlasıyla dikkatli bir kadındı.Üstelik her fırsatta oğullarının açığını yakalamaya çalışıyordu.Tek amaçları onu köşeye sıkıştırıp biriyle evlendirmek ve bu utanç duygusundan kurtulmaktı.Evet Taehyung onların utanç duyduğu bir çocuktu,çünkü Taehyung perilerce katiyen yasak olan bir zina sonucunda oluşmuş ve liderin oğlu olan Chaewon ile evlendirilmişti.İkisi de tek gecelik günahlarının bedelini zorunlu bir evlilikle ödemişti.
Bütün periler severek evlenir ve yuva kurarlardı.Çünkü sevgisiz yaşanan bir evlilik asırlardır kimseye mutluluk getirmemişti.Sevmeden evlenmek ise büyük bir cezaydı.Onlar da bu cezayı çekenlerdendi.Periler kalplerinde büyük bir sevgiyle dünyaya gelirken,ne Chaewon ne de Soohyun kalplerinde sevgi taşıyordu.Çünkü zina,bütün güzel duygularını köreltmişti.Sevgiyle temel atılmamış bir evlilikte güzel duygular zamanla çürür ve enkaz yığınına dönüşürdü.Çocuklar da bundan payını alırdı.Buna en büyük örnek de zavalla Taehyung'du.Ne anne peri ne de baba peri tarafından hiçbir zaman sevilmemişti.Ergenlik çağıra girdiğinden beri bir an evvel kurtulmanın bir yolunu arıyorlardı.Sanki bu huzursuz evliliğin tek suçlusu oymuş gibi.
"İştahının açıldığını da farkettim.Geceleri mutfağa inip yemek yediğini görüyorum" Babası da oturduğu yerden kalkma zahmetinde bulunmadan
"Annen doğru söylüyor.kanamalı kızgınlığına mı yaklaştın?" Kanamalı kızgınlık,normal kadınların ay başında regl olması gibiydi.Fakat ukelerde bu durum farklıydı.Bir kaç ayda bir kanama geçirirlerdi.Babasının söylediği şey ona bir yol göstermişti.
"Eve-" Evet deyip bu durumdan basitçe sıyrılacağını düşünürken,daha cevabını veremeden annesi adeta kükremişti."Saçmalamayı kes Chaewon!Bu göbeğin sebebi gerçekten bu mu sanıyorsun!" Dedi öfkeyle.
Babası düşünceli bir yüz ifadesiyle"Anlamadım.Ne demeye çalışıyorsun?" Diye sorunca annesi hiç bekletmeden
"Çabuk bir şifacı peri çağır!" Dediğinde babası da telaşla hareketlendi.Annesi ona tekrar seslenip
"Ama dur.Bu aptalın kaçmaması için güçlerini elinden al önce!" babası bir lider olduğu için bu yetkile sahipti.Hiç düşünmeden oğlunun bütün güçlerini bir süreliğine de olsa almıştı.Bu durum yalnızca bir kaç gün sürüyordu,sonrasında Taehyung yeniden peri güçlerini geri kazanabilecekti.Taehyung titreye titreye anne ve babasının karşısında duruyordu.
Güçleri elinden alınmıştı.Bazen annesi mi daha kötü babası mı? Kestiremiyordu.İkiside birbirinden kötüydü.Bir kaç dakika sonra şifacı gelmişti.İyilik perilerinin evlerinde huzursuz olsalar da birilerine şifa vermek onların göreviydi. Taehyung merdivenlerden zor da olsa çıkıp odasına girmişti.Artık istese de hiçbir yere kaçamazdı.Herşey bitmişti.Ne olduğunu kestiremese de az çok kötü bir şey olduğuni hissediyordu.
Şifacı peri,Taehyung'un zor durumda olduğunu farketmiş ve ailesini odadan çıkarmıştı. "Onunla yalnız olmalıyım" dediğinde başka çareleri yoktu.İkisi de istemeyerek de olsa odadan çıkmıştı.
"Gözlerini kapat bakalım"
Karşısındaki şifacı kadın ne derse yapmak zorundaydı.Zaten bir damlacık gücüyle hiçbir şeye karşı koyamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şifacı Peri(Vkook)
General FictionSemeKook✨ UkeTae✨ Seme Jeno✨ Uke Jaemin✨ Vkook✨ Nomin✨ "Ah!"✨ "Ne oldu güzelim?"✨ "K-kanadım acıyor!"✨ "Bakmama izin ver.....S-sevgilim yaralanmışsın?"✨ Taehyung'un canını yakan kırılmış olan kanadı değildi.Asla kavuşayacakları gerçeği bitiriyordu.✨...