Yaklaşık yedi saattir uyuyan Taehyung,karnının guruldamasıyla uyanmış ancak sağ tarafına baktığında sevgilisini bulamamıştı. "J-Jeonguk?" Diye tereddütle seslendiğinde bir yanıt alamamıştı.Ancak burnuna dolan leziz kokular Jeonguk'un mutfakta olduğunu açıklamıştı.Arkası dönük olması Taehyung için bir fırsattı.Ona sessizce yaklaşıp ince beline kollarını dolamıştı. "Benim büyücü sevgilimm" Bu hareketi yaparken kanatları yüzünden temkinli davransa da acısının düne kıyasla hafiflediğini anlamış ve rahatça hareket etmeye başlamıştı. "İyi uyudunuz mu?" Bu çoğul ek Taehyung'u ilk başta düşündürse de sonradan anlamıştı neden böyle söylediğini. "Evet uyuduk babasııı" dedi cümlenin sonunu uzatarak.
Onun bu kadar mutlu uyanması Jeonguk'u da mutlu etmişti.Fakat hala kanatları için bir ilaç bulamamıştı.Bu durum onu içten içe yaralasa da bunu ona yansıtmamaya çalışacak ve bir ilaç aramaya devam edecekti. "Kanatların acıyor mu hala?" Diye sordu cevabını duymak istemese de.Taehyung ise onun ne kadar üzgün olduğunu bildiğinden,onu rahatlacak bir cevap vermek istiyordu.
"Hayır sevgilim hafif bir ağrı var sadece" Duyduğu derin acıyı bastırmaya çalışarak.Ancak Jeonguk onun yalan söylediğini anında anlamıştı.Yine de anlamazdan gelip,
"Buna sevindim.Yakında tamamen iyileşecekler" dedi.Bunu söylerken ilk kez kendisi bile umutsuz hissetmişti.Taehyung pişen yemeği görmeden "Ne pişirdin sevgilim?" Dedi koklayarak.Jeonguk onun bu iştahlı haline gülüp "Kızarmış karides ve tavuk çorbası" Taehyung et yemekten pek hoşlanmıyordu.Bu yüzden yüzünü buruşturup "Ama ben sevmiyorum ki" dedi dudaklarını bükerek.Jeonguk yemeği bırakıp önüne döndü ve perisinin güzel yüzünü avuçları arasına aldı.
"Sevmediğini biliyorum.Fakat gücünü toplaman gerek,bebeğimiz için sevgilim" onu hassas yerinden vurmayı başarmıştı.
"Haklısın kaç gündür yemek yiyemedim bebeğimiz çok kızmıştır bana değil mi?" Taehyung'un bu çocuksu halleri Jeonguk'un kalbini sızlatıyordu. "Ahh!!Ne yapacağım ben seninle hm?"
Taehyung bir bebek gibi sevgilisinin boynuna sokulup derin derin soluklar aldı.
Sonra oflayıp "Neden hep uykum geliyor?" Diye sordu mız mız sesiyle. Jeonguk boynunu gıdıklayan saçları koklayarak öptü. "Hamile olduğun için tabiki" dedi.Taehyung yorgunluktan ölecek gibi hissediyordu.Hamileliği kolay zanneden narin peri daha ilk aylarında bir hayli zorlanıyordu. "Hep böyle mi olacağım sevgilim?" Dadi yorgun sesiyle. Jeonguk onun başını hala boynunda dinlendirirken "Bu bünye ile alakalı güzelim.Sen diğer perilere göre hassas bir yapıya sahipsin" Sevgilisi onunla ilk kez bir hekim gibi konuşuyordu. Taehyung onun sesiyle huzur buluyordu.Ancak bu huzur dolu ses onu daha da mayıştırıyordu.
Şifacı peri onu bir sandalyeye oturtup yemekleri masaya dizdi.Ardından onu kaldırıp kendisi oturdu ve biricik perisini kucağına oturttu.Taehyung tek kolunu sevgilisinin boynuna dolayıp,başını yeniden eşinin göğsüne yatırdı. Jeonguk soyduğu karideslerden bir tanesini Taehyung'a uzattığında yüzünü buruşturdu. "Canım istemiyor " dedi ağlamaklı sesiyle. Jeonguk derin bir nefes alıp karidesi tabağa bıraktı.Onu zorlamak istemiyordu.Çünkü zorlarsa kusacağını biliyordu. "Canının istediği başka bir şey varsa onu yapayım hm?" Tavuk çorbasının kokusu güzel geliyordu.Çorbayı gösterip "Hayır hayır çorba içsem yeterli" En azından çorba dahi içseydi Jeonguk rahatlayacaktı.
"Al bakalım aç o güzel ağzını" Taehyung gördüğü yoğun ilgiden neredeyse bayılacaktı. "Immh.Çok lezzetli .Hepsini içmek istiyorum" dedi iştahla.Koca bir kaseyi içtikten sonra elini ağzına bastırıp,sevgilisinin kucağından ani bir hareketle kalktı banyoya doğru koştu. Ne yerse yesin her şekilde kusacaktı ve Jeonguk buna hazırlıklıydı.
Banyoya koşan sevgilisinin arkasından sakince giderek klozete eğilen sevgilisinin yanında diz çöküp kanatlarını incitmemeye çalışarak,sırtını okşadı. "Geçecek birtanem sabırlı ol lütfen" kustuğu için kötü hisseden Taehyung aniden ağlamaya başladı. "Şşhh..Ağlama sevgilim geçecek diyorum.İnan bana" ani duygu değişimleri yaşayan Taehyung ayağa kalkıp "Yaa.Tabi..Kanatlarımın da iyileşeceğini söylemiştin" dedi sonradan pişman olacağını bildiği halde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şifacı Peri(Vkook)
General FictionSemeKook✨ UkeTae✨ Seme Jeno✨ Uke Jaemin✨ Vkook✨ Nomin✨ "Ah!"✨ "Ne oldu güzelim?"✨ "K-kanadım acıyor!"✨ "Bakmama izin ver.....S-sevgilim yaralanmışsın?"✨ Taehyung'un canını yakan kırılmış olan kanadı değildi.Asla kavuşayacakları gerçeği bitiriyordu.✨...