Sensiz Bir Gece

146 24 12
                                    


"Jaemin!"
Bu ses Jaemin'i rahatlatmıştı.
"Abi!" Diyebildi gücünün yettiğince.
"T-Tanrıya şükür geldin" geldiğinde kardeşinin ölü gibi yattığını görmeyi beklemiyordu Jeonguk.

"Geldim bitanem geldim"dedi uzanmakta olan kardeşini yavaşça oturtup boynuna sarılarak.Ardından öfkeyle dönüp Jeno'ya seslendi. "Kardeşimin hali ne böyle?Neden bu kadar bitkin!"
Jeno mahçubiyetle eğdi başını. "Mühürden hemen sonra böyle oldu.Ben hamile olduğundan kaynaklandığını sanmıştım ama sanırım başka bir nedeni var"

Jeonguk anında düşüncelere dalmıştı bile. "Mühür gecesinden sonra ne oldu?" Jeno zorlansa da söylemek zorundaydı.
"Tam onu mühürlemişken-" dedi  utançla başını eğerek.Daha sonra devam etti bizi gizlediğin evde yakalandık ve can havliyle kaçtık." Devamını dinlemeye gerek yoktu.Jeonguk ne olduğunu çoktan anlamıştı.
"Dinlenmesine fırsat olmadı ve bu yüzden yataklara düştü demek benim güzelim"
Jeno başıyla onayladı.

Derin bir düşünceyle sakin sakin konuşuyordu. "Size baskın yapanlar kimdi görebildin mi?"diye sordu.
"Hayır.O an tek derdim Jaemin'i oradan kaçırmaktı.Nefes bile alamadan vampirler diyarına vardık.Sonra da Jiwong sayesinde buradayız işte" Bu işte bir iş olduğunu düşünüyordu lider.Kim neden kardeşine bunu yapmak istesin.

"Her kimse sizi takip etmiş olmalı" Bu mantıklıydı fakat şüpheli biri yoktu.
"Kim olabilir ki? Tabiki Jaemin'in eski nişanlısı Leehang.Onu kaçıracağımı bir yerden duymuş olmalı?" Dedi Jeno kendinden emin bir şekilde.Yine de Jeongguk'un aklına yatmıyordu.
"Öyle olsa bana gelirdi.Lider olan benim.Kendi başına hareket edemez"Dedi kesin bir dille.
"O zaman işin içinde senin de olduğunu anlamış"diyen Jeno hala Leehang'dan şüpheleniyordu.
"Ya da aramızda bir casus var?" Dedi lider,kaşlarını çatarken.
"Bu mümkün değil!Arkadaşlarımız bizim en sadık dostlarımız" Şu anda Taehyung dışında hiçbirşeyi doğru düzgün düşünemiyordu.
"Aahhh!Bilemiyorum!"
Deyip hızlıca toparlanmaya başladı.
"Artık dönmeliyiz.Taehyung'u yalnız bıraktım" dedi ve Jaemin'i sıkıca kucaklayarak.

"Gidemeyiz Jaemin'in halini görmüyor musun?" Onun ne kadar kötü bir durumda olduğunu görse de geçici olarak mühürlediği eşi evde yalnızdı.Her ne kadar güvende olduğunu bilse de Jaemin'i böyle görünce,Taehyung'a da bir şey olabileceği düşüncesi bütün vücuduna nüfuz etmişti.
"Onu iyileştirmen lazım" diye hafiçe yükseltti sesini Jeno .Kardeşini yeniden kucakladı lider ve uçmak üzere hazırlanırken.
"Bunu evde de yapabilirim" dedi kararlı bir ifadeyle.

"Jaemin'in oraya geldiğini anlarlarsa çok kötü olur" Jaemin evleneceği kişiye ihanet edip bir başkasıyla kaçmıştı ve bunun elbette bir cezası olacaktı.
"Artık hiç birşey umrumda değil! Merak etme ona zarar gelmesine izin vermem!"
Deyip yeniden uçmaya yeltendi ve sözlerine devam etti,
"İçimde kötü bir his var.Bu onsuz ilk gecem" dedi biraz düşünceli bir tavırla.

Jiwoong anlamazca çattı kaşlarını. "Ne gecesi be! Kafayı mı sıyırdın?daha bir kaç saat oldu geleli" dedi alaylıca.Ancak Jeonguk'un buna cevabı vardı.
"Aramızdaki zaman kavramını unutuyorsun" dedi tek kaşını bilmişlikle kaldırıp.

Sonra tabiki hiçkimseyi dinlemeden Jaemin'i kucağına alıp evine dönmüştü.Ancak eve döndüğünde onu korkunç bir manzaranın beklediğini bilmiyordu.

Taehyung evde yoktu heryer birbirine katılmış ve darmadumandı.Yataktaki ve yerdeki kanlar biricik eşine aitti.Muhtemelen iyileşmek üzere olan kanadı yeniden yaralanmıştı.Kardeşini bir başka odaya yerleştirdiğinde Jeno'da gelmişti.Etrafa şaşkınlıkla bakarken liderin öfkesinden başı ağrıyor ve etrafı tam olarak göremiyordu.

Zorlukla toparlanıp konuşmuştu "Aman Tanrım ne olmuş burada böyle?"
Lider odaları incelerken Taehyung'un,birilerinden kaçtığı anlamıştı,çünkü diğer odanın kapısı kırılmıştı.Bu odaya saklanmış fakat zorla alıkonulmuştu.Biraz daha dikkatli baktığında Taehyung'un sürüklendiğini de anlamıştı Jeonguk.

Şifacı Peri(Vkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin