Bir kaç gündür eve uğramayan Jeonguk,annesinin öfkesiyle karşılaşmıştı. "Yazıklar olsun sana! Sen benim yetiştirdiğim Jeonguk olamazsın! Bunu bize nasıl yaparsın?" Jeonguk şaşkınlıkla bakarken
"Ne oluyor anne ne bağırıyorsun?" Dedi annesinin sesinden rahatsızlık duyduğunu açıkça belli ederken.
"Ne mi oluyor? Bir de utanmadan soruyorsun! İyilik perilerinin lideri geldi ve bizi bütün kasabaya rezil etti.Onun fahişe oğlu yüzünden bize demediğini bırakmadı!" Taehyung'un babası şifacıların bölgesini basıp ilk fırsatta sözde oğlunu savunmak için gelmişti.Aslında savunduğu falan yoktu,şifacıları aşağı çekmek için eline geçen fırsatı tepmek istemediği için gelmişti onca yolu.Oğlu umrunda değildi.Taehyung'a söylenen ağır laflar,Jeonguk'u öfkelendirmişti. "Laflarına dikkat et yoksa annem olduğunu unuturum!"
Gözlerindeki hırs yeniden yerine gelmişti."Şuna bak birde onun için tehdit ediyor!Tanrı aşkına bizi mi öldüreceksin o şırfıntı için?" Jeonguk annesine hızla adımlayıp parmağını doğrulttu.
"Sana laflarına dikkat et dedim! Ayrıca onun için sadece sizi değil bütün ırkları karşıma alıp yok etmeyi çoktan göze aldım!" Jeonguk için Taehyung'dan daha değerli bir şey yoktu.Buna anne ve babası da dahildi.Çünkü onlardan anne ve baba şefkatini görmemişti."S-sen ...ne biçim konuşuyosun? Sen gerçekten benim oğlum olamazsın!" Dedi oğluna şaşkınlıkla bakarken.
"Ben zaten Tanrı'nın oğluyum.Ve onu istemeseniz dahi o buraya gelecek ve biz evlenicez!Jaemin'e yaptıklarınızı da bana yapmayı aklınızdan bile geçirmeyin!"
"Onu...Onu da sen kaçırdın değil mi?"
"Buraya beni azarlamanız için gelmedim?" Deyip ayağa kalktı."Yakında yeniden burada olacak.Ona karşı sözlerinize dikkat edin"
Jeonguk bir kurt gibi kapana kısılmış,söylenenleri duymadan yalnızca bir plan düşünüp Taehyung'u kurtarmak istiyordu.Üç gün sonra konsey üyeleri ve yargıtay tarafından çağrılan Jeonguk öfke doluydu onlara karşı.Öylesine sinirliydi ki güçlerini kullanmak yerine yürüyerek gelmişti.
Bilgelerin yönettiği adalet sarayına vardığında sakinleşmeye çalışıp yargıçların odasına bir hışımla girdi.İki eş ona şaşkınlıkla bakıyordu.
"Taehyung nerde?" Taeyong ayağa kalkacakken Jaehyun oturttu onu.Ve sakince;
"Onu ailesine gönderdik"dedi.Jeonguk sinirlerine hakim olmazsa bu işin sonu daha kötüye gidecekti.O yüzden daha önce hiç yapmadığı birşey yapıp dizlerinin üzerine çöktü yargıç bilgeler karşısında.
"Yalvarırım onu göndermeyin" dese de eşinden daha katı olan Taeyong umursamaz bir tavırla;
"Üzgünüz çoktan varmıştır" dedi,karşısında eğilen lidere bakarken.Bunu duyduktan sonra diz çökmesinin bir anlamı yoktu.Ancak daha fazla sinirlenip işleri daha kötüye de sürükleyemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şifacı Peri(Vkook)
General FictionSemeKook✨ UkeTae✨ Seme Jeno✨ Uke Jaemin✨ Vkook✨ Nomin✨ "Ah!"✨ "Ne oldu güzelim?"✨ "K-kanadım acıyor!"✨ "Bakmama izin ver.....S-sevgilim yaralanmışsın?"✨ Taehyung'un canını yakan kırılmış olan kanadı değildi.Asla kavuşayacakları gerçeği bitiriyordu.✨...