"Nemůžeš se tam prostě jentak z ničeho nic dostat," vysvětloval mi Simon. Nepocházela jsem z Midgardu nebo-li ze Země. A on se mi, chudák, už přes 2 hodiny snažil vysvětlit, jak používat dotykovou obrazovku jeho počítače. Moc mu to nešlo.
"Proč se s tím musím naučit?" zeptala jsem se už nejmíň po páté.
"Proč by si s tím nemohla umět?"
"Na co to budu potřebovat?"
"Neisso.."
"Neříkej mi tak! Jmenuju se Waneissa, ne Neissa," naštvala jsem se. "A vůbec! Proč mi tak říkáš?"
"Protože jsme tady zvyklí na zkratky, ne na dlouhý názvy a jména."
"Proč mluvíš nespisovně?"
"Buď ráda, že s tebou vůbec mluvím."
"Dobře. Jak si přeješ."
"Ty vážně všechno bereš doslovně, co?"
"Netuším o čem to mluvíš," odpověděla jsem mu. Když se něco řekne, tak to asi nebudu brát jentak na lehkou váhu, ne?
Jmenuju se Waneissa. Jsem Thorova a Lokiho sestra, tedy Lokiho nevlastní, ale beru ho jako vlastního. Nikdy jste o mně neslyšeli? To je možné. Většina smrtelníků zná jen Thora, Odina, Lokiho a ještě pár jiných Ásů. Myslím, že o tom byl i nějaký dokument. Počkat. Vlastně film. Máte doopravdy divný jazyk. Ale to odbočuji. Myslím, že nějaký řezišér natočil nějaký film o Thorovi a Odinovi.. To asi nebude řezišér, že?
"Jak se řekne člověku, který natáčí doku- film?"
"Režisér, proč?"
"Sklapni, rušíš
Kde jsem to skončila..Áá, takže režisér (musím si ho vygáglit nebo jak se tomu říká) od..
"Kdo natočil film o mém bratru Thorovi?"
"Bratru?!"
"Odpověz!"
"Marvel Studios, proč?"
"Sklapni, rušíš."
..od Marvel Studios natočil o starším a mladším prince a také o králi Odinovi. Ale proč Vám to vlastně říkám? Podstatou je, že to všechno je pravda jen z poloviny. Takže vy, co jste do teď věřili, že Sif miluje Thora, tak to je totální blbost. Vaše řeč je fakt divná..
"Posloucháš mě, Neisso?"
"Měla bych snad?"
"Možná jo.."
"Poslouchám, Sime."
"Jsem Simon, ne Sim."
"A já jsem zase Waneissa, ne Neissa."
"Ok."
"Sime?"
"Jop?"
"Ty jsi agent?"
"Jo jsem, proč?"
"A to znamená co?"
Začal mi vysvětlovat, co znamená slovo agent. Zase mu to strašně dlouho trvalo. Pak do mě zase něco hučel, ale když postřehl, že beztak nedávám pozor, tak toho s hlubokým povzdechem nechal. Naštěstí mu začala zvoni ta divná obrazovka. To byl ale nechutný zvuk.
Bylo tam napsané N.F. ..Co to asi znamená?
"Hovor přijmut pane," ozval se Sim.
"Agente Andersone, co je to za ženu?"
Vůbec se nedivím, že se zeptal. Já bych se také zeptala. Kdo by se také neoptal na divně vypadající ženu, která by ho podezřívavě pozorovala? Černocha bez vlasů s páskou přes oko.. Proč v něm jen vidím Odina?
"Omlouvám se, pane. To je má vzdálená příbuzná, přijela za mnou."
"Jen jsem Vás chtěl upozornit, že Vám zítra končí dovolená."
"Rozumím, pane."
"Takže vás tu chci zítra vidět. I s vaší vzdálenou příbuznou," řekl a zmizel.
"Ahoj, vzdálený příbuzný," řekla jsem a začala se, možná až hystericky, smát.
ČTEŠ
Waneissa - Avengers ff
FanfictionJmenuju se Waneissa. Jsem Thorova a Lokiho sestra, tedy Lokiho nevlastní, ale beru ho jako vlastního. Nikdy jste o mně neslyšeli? To je možné. Většina smrtelníků zná jen Thora, Odina, Lokiho a ještě pár jiných Ásů. Ale to je jiný příběh. Odin mě vyh...