Steve Rogers
Svoji frustraci jsem se snažil vymlátit do boxovacího pytle. Nepomáhalo to, několik jsem jich zničil, akorát jsem si připadal hůř a hůř. Opíjet jsem se nemohl, drogy jsem brát nechtěl, ale pravděpodobně by se mnou toho také moc neudělaly. Jak jsem mohl po tom všem, po těch všech nedořešených věcech, žít normální život?
Začal jsem si připadat jako filozof, ne jako voják. Vojáci takhle nepřemýšlí. Berou rozkazy, mají bránit to, v co věří. Možná s věkem se ze mě stával mnohem méně voják, mnohem více starý pán s mnohými úzkostmi.
Vůbec jsem se necítil ve své kůži. Asi by bylo nejlepší jít se vyspat, říkal jsem si. Sundával jsem si obvazy, které jsem si na boxování brával spíš ze zvyku. Všechno se zhaslo, pak se rozsvítilo, znovu zhaslo, rozsvítilo se ostré červené světlo a pak se celá místnost ponořila znovu do tmy. Rozhodl jsem se vydat pryč, abych zjistil, co se děje, ale nestačil jsem šáhnout na kliku a omdlel jsem. Poslední věc, co si pamatuji, byla prudká rána do hlavy.
Thor
Když se rozezněl alarm, Stark odešel, asi aby si vzal svůj oblek. Bylo by mi divné, kdyby za tímhle nestál můj bratr Loki. Má sestra Waneissa je někde, netuším kde a co s ní chtějí udělat. Ne, že bych souhlasil s tím, aby ji zkoumali, ale nebyl jsem si jist, zda s tím mohu něco udělat. Waneissa je dospělá, má vlastní rozum, doufal jsem také, že alespoň trochu ví, co dělá.
Navíc jsem měl své problémy k řešení. Taková Jane... Dobře, nebudu nad ní přemýšlet, když kolem mě hučí alarm.
"Thore," slyšel jsem. Otočil jsem se a viděl Furyho. Naznačil jsem, že poslouchám.
"Je to útok Vašeho bratra," oznámil mi už předem jasnou věc, přikývl jsem, "máme podezření, že je poblíž. Je něco, co byste k tomu mohl říct? Každá informace se nám hodí. A máme jich málo."
Opřel jsem se o židli a zamyslel se. Přišel Banner, nevěděl jsem, že je zde také. Doufal jsem, že už má lepší sebeovládání.
"Poblíž? To znamená někde v letadle, prostě v něčem, co létá?" zeptal se Bruce.
"Ano," odpověděl Fury.
"A to ho nemůžete zaměřit?" zeptal se znovu.
"Ne, pane doktore, nemůžeme," odpověděl krátce. Tahle konverzace mi přišla o ničem.
Vstal jsem a odpověděl Furymu na jeho první otázku mířenou na mě: "Nevím, kde můj bratr je. Jestli je poblíž a získal další armádu nebo aspoň nějaké vojáky, máme velký problém. Bratrova magie funguje na principech, které já nechápu. A pochybuji, že by nám v jeho magii mohla Waneissa pomoct, protože její magie funguje jinak. Loki nepochází původně z Asgardu, musíte pochopit, že jeho moc má kořeny na jiné planetě. Tím, že ho ale učila naše matka, se jeho původní moc smíchala s principy asgardské magie, vybral si z obojího to nejlepší a všechno použije proti nám. Po těch staletích mu dochází trpělivost," odpověděl jsem. Fury přikývl a poděkoval.
Vydal jsem se pro Mjölnir, abych měl čím bojovat. Loki musí být pro jednou zastaven.
Bruce Banner
Přemýšlel jsem, co by se dalo udělat, abychom mohli zasáhnout Lokiho. Jestliže jsou jeho vojáci kolem nás, pravděpodobně ničí naši loď zevnitř. Letíme nad pevninou, ale spadnout z takové výšky a do cizí země by určitě ideální nebylo. Snažil jsem se přemýšlet jako vědec a ignoroval jsem svoji druhou stránku.
"Nad čím přemýšlíte, doktore?" zeptal se mě Fury.
"Teoreticky vím, jak zaměřit Lokiho. Ale nejsem si jist, zda to bude fungovat," řekl jsem mu, "potřebuju počítač a vysílače."
"Pojďte se mnou," ukázal Fury. Snad to vyjde. Nevěděl jsem, ale jak dlouho to bude trvat, "a hlavně se neproměňte."
O to se vůbec nepokouším, děkuji za radu.
Tony Stark
"Jarvisi, kolik lidí tu je, ale neměli by tu být?" zeptal jsem se Jarvise, když jsem si došel pro oblek.
"Zajímavě položená otázka, pane. Mám scanovat teplotu lodi a nahlédnout do záznamů z kamer?" zeptal se mě zpět.
"Ano, přesně tak, Jarvisi," odpověděl jsem mu. Z chodby jsem slyšel hluk. Stále to byly první minuty útoku a nikdo moc nevěděl, co má dělat. Jak dokáže být SHIELD bezbranný, že?
"Zvláštní. Srovnal jsem kamerové záznamy a tělesnou teplotu, na palubě je o 30 lidí více, než odpovídá kamerám," ohlásil mi Jarvis po chvilce.
Třicet lidí. Třicet neviditelných vojáků? Loki se začíná vyznamenávat.
"Shlukují se někde?" zeptal jsem se.
"Ne, pane, jsou ve formacích, ale rovnoměrně rozděleni po základně," odpověděl mi.
"Díky, Jarvisi. Naveď mě k nejbližší skupině a informuj Furyho a tým o situaci," řekl jsem a zavřel masku.
"Ano, pane. Nejbližší jsou ve zbrojnici," oznámil mi a odmlčel se.
Vydal jsem se tam. Bylo zvláštní nikoho nevidět, Jarvis automaticky zapnul termokameru. Vojáci o mně určitě věděli, ale pokaždé se mi vyhnuli. Bylo jich tu pět a prohlíželi si zbraně, něco dávali vedle nich. Mohlo se jednat o bombu, nechtěl jsem tedy riskovat, že jich tu nechají víc.
"Tohle bude party, chlapci," řekl jsem nahlas. Když jim došlo, že o nich vím, začali na mě dva útočit a ostatní pracovali dál. Slyšel jsem jednoho říct do vysílačky něco, čemu jsem nerozuměl, ale znělo to jako němčina.
Byli hodně silní, ale ty dva jsem vyřídil rychle. Váleli se mi u noh v bezvědomí, teď už jsem i viděl, jak vypadají. Zdálo se, že se jejich forma neviditelnosti dá narušit útokem. Třeba za tím nestojí magie, ale nějaká chytrá pomůcka... měl bych se na to později podívat.
Ten, co před tím říkal něco do vysílačky, dal rozkazy dalším dvěma a sám utekl. Celkem mě zdrželi, nevěděl jsem, kam se vydal ten poslední.
"Pokud mě někdo slyšíte, Jarvis vám určitě vyřídil zprávu o 30 vojácích, už je jich 26. Jsem ve zbrojnici, obhlíželi vybavení a nechali tu něco na rozloučení, co vypadá, že by mohlo vybuchnout. Je někdo, kdo by se na to mohl podívat?"
Měl by tu být Kapitánův štít, ale chyběl. Bral jsem to jako znamení, že taky ví, že se něco děje.
"Tady Romanovová. Mám Waneissu a jednoho z těch vojáků, mířím na ústředí," ozvalo se ve vysílačce.
"Pane, na velitelství je nejméně 5 vojáků," upozornil mě Jarvis, "v laboratoři A, která jim je nejblíž, nikdo není."
"Natasho, jsou tam naši návštěvníci, běžte do laboratoře A," vyřídil jsem jim a sám se vydal na ústředí vyřídit pár dalších a zeptat se jich na několik otázeček.
ČTEŠ
Waneissa - Avengers ff
FanfikceJmenuju se Waneissa. Jsem Thorova a Lokiho sestra, tedy Lokiho nevlastní, ale beru ho jako vlastního. Nikdy jste o mně neslyšeli? To je možné. Většina smrtelníků zná jen Thora, Odina, Lokiho a ještě pár jiných Ásů. Ale to je jiný příběh. Odin mě vyh...