Ležela jsem na zemi a koukala do stropu. Krásný to domov můj. Moje nová..cela. A to jsem si předtím stěžovala. Možná jsem v pokoji, kde jsem byla s Clintem, měla mříže na oknech, ale pořád to bylo lepší než tohle. Ale bylo to lepší, než nějaká špinavá a páchnoucí místnost.
Vlastně se to dost podobalo celám na Asgardu, akorát zde byly mříže a bylo to tu více tmavé a neosvětlené. Světlo sem šlo jen z chodby, ale to pro mě nebyl problém. Vždy jsem si mohla, alespoň na chvíli, posvítit nějakým kouzlem.
Bylo to tady železné lůžko, na něm slabá deka. Proto jsem ležela na zemi, bylo to o trochu víc pohodlnější než to lůžko. Tu deku jsem měla smotanou pod hlavou. Nechtěla jsem používat moc magie, ta by mi akorát zbytečně ubírala energii, která by se později mohla hodit více.
"Nemáš se s nimi zaplétat," ozval se Lokiho hlas někde za mojí hlavou a za chvilku si Loki ležel po mém boku.
Povzdychla jsem si a prohlásila: "Nejsou až tak strašní. Někteří."
Bratr si ironicky chechtnul.
"Zdá se mi to nebo z tebe mluví naivita?"
Úplně jsem viděla, jak se ušklíbl.
"Nejraději bych ti teď řekla něco opravdu ošklivého, ale víš co," řekla jsem na chvilku se odmlčela. "Nejsem jako ty."
A na to bratr zmizel. Ať táhne, byla jsem jen upřímná. Po chvilce mého uvažování nad tím, jestli jsem právě neztratila svého jediného spojence, jsem slyšela těžké kroky, které nejspíš patřily dozorci. Zavřela jsem oči a zkoušela na nic nemyslet.
"Waneisso," řekl mužský hlas. Otevřela jsem jedno oko a spatřila Stevea a Tonyho. Steve se snažil tvářit vážně, zatímco Tony se pobaveně usmíval.
"Něco k smíchu, Starku?" sykl Steve na Tonyho. Na znak nezájmu jsem hlavu otočila zpátky tak, abych se koukala přímo na strop.
"Chtěli jsme ti jen říct o Furyho taktice," začal kapitán.
"Abych to zkrátil, Fury jen chce aby ses rozmluvila, protože má strach z Lokiho," řekl rychle Tony.
"Tímto mě má přinutit mluvit?"
"Snaží se o to. My ti věříme, ikdyž bysme měli bejt na jeho straně."
A co Clint? Chtěla jsem se zeptat. Je na mojí straně? Věří víc Natashe nebo mně? Zavřela jsem na chvilku oči a zavrtěla hlavou, abych zahnala myšlenky tohoto typu.
"Barton i Banner jsou na tvojí straně taky, neboj," řekl Tony. Otočila jsem na něj hlavu a viděla jsem, jak se oba dva usmívají. Taky jsem se usmála a v duchu se zaradovala, ikdyž mi to bylo asi k ničemu.
"Thor a Natasha na tom jsou trochu jinak, ale většina z nás ti věří. Nejspíš to je opravdu jen Furyho taktika, takže klid."
"Děkuji. Máte to u mě," řekla jsem jim a otočila se k nim zády. Asi pochopili, že chci být sama a tak odešli. Za chvilku jsem usnula. S klidným svědomím.
Díky za všechny přečtení!
-xx
ČTEŠ
Waneissa - Avengers ff
FanfictionJmenuju se Waneissa. Jsem Thorova a Lokiho sestra, tedy Lokiho nevlastní, ale beru ho jako vlastního. Nikdy jste o mně neslyšeli? To je možné. Většina smrtelníků zná jen Thora, Odina, Lokiho a ještě pár jiných Ásů. Ale to je jiný příběh. Odin mě vyh...