Kapitola devátá, část první - Mříže

1.2K 92 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila plně rozlámaná. Ležela jsem v dost divné poloze, hlavu jsem měla otočenou na stranu a přimáčklou ze strany ke zdi, objímala jsem polštář a nohy měla zamotaný do peřiny. Posadila jsem se, zazívala jsem si a protáhla si záda. A pak jsem místo na Clinta na jeho posteli uviděla Natashu. Zvedla jsem jedno obočí a čekala.

"Všichni o tobě básní, jak jsi úžasná. Mě si o tom teda moc nepřesvědčila," prohlásila vážně.

"Nemám důvod se zajímat o tvé přesvědčení," oznámila jsem jí.

Ta si na to odfrkla. "Možná se nemusíš zajímat, ale věřím, že ho budeš potřebovat. Protože Fury si tě chce vyzkoušet."

"A jsi jistá, že ty jsi ten člověk, kdo by mi to měl oznámit?" ušklíbla jsem se. Podle jejích myšlenek mi to měl oznámit Fury na poradě, která měla být za dvě hodiny.
Chvilku se tvářila překvapeně, ale pak nasadila svoji chladnou masku a rozešla se směrem ke dveřím. Myslím, že než práskla dveřma, tak zamumlala něco jako 'Táhni k čertu'. Jenom jsem se uchechtla nad jejím primitivním chováním. Myslela jsem totiž, že bude trochu víc inteligentní.

Po pár minutách, během kterých jsem se stihla zkulturnit, přišel Clint.

"Proč Natasha vypadala tak naštvaně?" zeptal se. Vypadal celkem klidně.

"Moc mě nemusí," oznámila jsem a věnovala jsem unavený úsměv.

"To je normální," prohlásil a mávl rukou. "Jdem na snídani?" 

Jen jsem přikývla a trochu si poupravila oblečení a vlasy. 


*-*-*-*-*

Zrovna jsem dosedala na židli v zasedací místnosti. Seděla jsem mezi Clintem a Tonym, takže jsem se cítila v pohodě. Rozhodně víc v pohodě, než kdybych musela sedět vedle Natashy.

Přišel Fury, prásknul dveřmi a hodil na stůl složku, ze které vypadlo asi 10 obrázků. Pořádně jsem na ně neviděla, takže jsem nemohla vědět, kdo na nich je a proč se všichni koukaj střídavě na mě a na ty obrázky. Vypadali jak surikaty nebo jak se to jmenuje. Viděla jsem to na Animal Planet, ale to trochu odbočuji.

"Proč se na mne tak díváte?" zeptala jsem se a po všech se rozhlédla.

Tony ke mně přisunul obrázek, který byl nejblíž k němu. Byl na něm Loki ve svém brnění a helmě.

"To pořád nevysvětluje, proč se koukáte na mne a ne třeba na Thora," oznámila jsem jim, ikdyž mě Loki docela zaskočil.

"Na těchto fotkách je váš nevlastní bratr. Možná to je ten důvod, proč na vás koukáme," řekl Fury.

Střelila jsem pohledem na Thora, který se ihned začal koukat druhým směrem.

"A?" zakroutila jsem nechápavě hlavou.

"Víme, že máte s Lokim blízký vztah." Nejdříve se kouknul na Clinta a pak na mě. Koukala jsem na Clinta, který měl ve tváři nechápavý výraz. To on mu něco řekl?

"A?"

"Takže se ptám. Kde je Loki?"

"Pokud vím, tak by měl být na nějaké planetě. Dříve jsem s ním měla vřelý vztah, dokud jsem kvůli němu neměla jisté problémy a teď, když je pryč, s ním blízký vztah mít ani nemohu."

"Tyto fotky byly pořízeny včera večer v Oslu, v Norsku. Takže na nějaké planetě nejspíš nebude. A nelžete nám laskavě."

"Nelžu vám! Říkám vám znova, že o Lokiho činech nic nevím!" řekla jsem víc nahlas než jsem chtěla.

Kývl na dva agenty u dveří. "Odveďte ji."

Jen jsem stačila němě zírat a už mě vedli do cely s mřížemi. Super, tak tohle jsem opravdu nepotřebovala.


Waneissa - Avengers ffKde žijí příběhy. Začni objevovat