التغيير

26 2 1
                                    

"صحيت تاني يوم الساعه ٤ استغربت علشان انا مش بصحى في الوقت ده الا اذا رامي صحاني بس كنت مبسوط من نفسي  غيرت هدومي و نزلت الشارع علشان اجري بعدها روحت علشان اعمل شويه تمارين و بعدها اخدت شاور و لبست هدوم المدرسه و فطرت و بعدها مشيت للمدرسه و اول لما دخلت المدرسه لمحني احمد من بعيد و جالي"
احمد :ازيك
يوسف :الحمد لله اومال فين بسنت
احمد :انا سبأتها النهارده هي جايه كمان شويه
"اتكلمنا شويه و قطع حديثنا بسنت الي مسكت ودن احمد "
بسنت :اتأخر شويتين الإيك مشيت و سبتني
احمد :اااااه ما هو انتي الى اتخرتي
"ضحكت غصب عني من شكل احمد "
يوسف :في ايه يا احمد ما كنت تستناها ساعه و مش هتفرق يعني
بسنت :انت بتألس عليا
"سابت ودن احمد و مسكت من خدي "

يوسف:والله مكنتش اقصد انا كنت بدافع عنك بسنت :لا ياشيخ احمد بضحك :يا ستي بدل ما تضربينا احنا اضربي المتنمرين بسنت :على فكره انا ممكن اضربهم عادي بس انا مش بحب ادخل في مشاكل معاهم احمد :اومال"اتكلمنا سوا و ضحكنا "طارق :ايه ده اليتيم بقى عنده صحاب "...

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

يوسف:والله مكنتش اقصد انا كنت بدافع عنك
بسنت :لا ياشيخ
احمد بضحك :يا ستي بدل ما تضربينا احنا اضربي المتنمرين
بسنت :على فكره انا ممكن اضربهم عادي بس انا مش بحب ادخل في مشاكل معاهم
احمد :اومال
"اتكلمنا سوا و ضحكنا "
طارق :ايه ده اليتيم بقى عنده صحاب
"كنت هتخانق مع طارق بس بسنت همستلي"
بسنت :سيبك منه الخناق معاه مش هيفيدك
"سمعت نصيحتها و سكت "
طارق :ايه ده القطه اكلت لسانك
"كان طارق جاي يكمل بس المدرس دخل الفصل "
بسنت :سيبك من كلامهم تجاهلم بس و هم هيتضيقوا لوحدهم
احمد :اسمع كلامها
"المستر بدأ يسأنا اسأله و بصراحه لاحظت اني عارف اجابات اسئله كتيره عن الأول صحيح انا كان مستوايه كويس في الدراسه بس دلوقتي بقى احسن وكمان لاحظت ان بسنت و احمد كويسين بالرغم انهم مش بيلاقوا وقت يذاكروا فيه كنا كمان بنتناقش في الإجبات سوا انا افتكر اني انا الي كنت بغشش طارق اجبات الأسئله و مكناش بنتناقش في الإجبات سوا ، جه وقت الغدا و انا و بسنت و احمد كنا بناكل سوا "
طارق :حاجه جميله اوي ان الفقراء يأكلوا مع بعض احب اجبلكوا الأكل بتاعي علشان ده مش هيكفيكو
"ضحك بس احنا متكلمناش و مدنهوش اي رده فعل و كملنا اكل "
يوسف "حد فيكوا معاه علشان المايه الي معايا خلصت
احمد :اه اتفضل
"اخدت من احمد المايه و شبرت و كنت شايف عيون الغيظ على وش طارق الي لسه واقف مكانوا متحركش "
طارق بغيظ:انت ليه بتتجاهلني
يوسف :شكرا يا احمد على المايه
"ضربني طارق جامد بس بسنت مشيت من غير ما حد يحس و قالت للمستر و لما جه خد طارق لمكتب المدير "
بسنت بتحمس :اخ حبيت تصرفك
يوسف : و انا حبيتك
احمد و بسنت:ايه
يوسف :اقصد يعني لما روحتي قولتي للمستر
احمد :بس بجد مان تصرفك جامد
يوسف :شكرا شكرا
"مر باقي الأسبوع على كده كنت انا و احمد بننضرب 😂 و بسنت كانت بتتهان كنت زعلان اوي علشان بسنت و علشان احمد و نفسي  ، بس كنت بنسى كل ده بهزار احمد و ضحكه بسنت"

يوسف:والله مكنتش اقصد انا كنت بدافع عنك بسنت :لا ياشيخ احمد بضحك :يا ستي بدل ما تضربينا احنا اضربي المتنمرين بسنت :على فكره انا ممكن اضربهم عادي بس انا مش بحب ادخل في مشاكل معاهم احمد :اومال"اتكلمنا سوا و ضحكنا "طارق :ايه ده اليتيم بقى عنده صحاب "...

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

   

الحقيقه الكاذبه حيث تعيش القصص. اكتشف الآن